Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Ludzie DKFu pisza list do prezydenta w sprawie BOK-MCC
~ niezalogowany
14 maja 2015r. o 11:58
Nie znalazłam we Wrocławiu tak dobrego programu DKF-u: zarówno repertuar, prelegent i uczestnicy tworzą swoistą jakość, której nie uświadczysz w klubie filmowym przy politechnice we Wrocławiu. Sama jeżdżę na DKF do Bolesławca prawie od 2 lat i chwalę, a wręcz namawiam znajomych do udziału i często z nimi przyjeżdżam. Cena biletu na film jest zatem dodatkową korzyścią, ale w żadnym wypadku powodem poparcia protestu. To, że DKF ma taki rozgłos i renomę to zasługa formuły, którą stworzyła p. Iwona Bojko i nie pojmuję, jak można chcieć pozbyć się takiego stratega i pomysłodawcy. Nie wiem, czy jest fajna, czy niefajna i kto nie potrafi się z nią porozumieć, ale w kontekście jej skuteczności należałoby usunąć raczej tych, którzy mają problem z komunikacją albo odciski na tyłkach od siedzenia na coraz twardszych stołkach. Miasto stoi takimi właśnie inicjatywami i nabiera poprzez nie znaczenia, więc albo dbacie o własne podwórko, albo na nie sr.., pardon - defekujecie.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
14 maja 2015r. o 12:11
LUDZIE LISTY PISZĄ...
DKF-cudna sprawa od lat 60-tych! O ile mi wiadomo p. Bojko jeszcze na świecie nie było,nie było jej też na seansach organizowanych w ramach DKF w czasach późniejszych w BOK. Czymś musiała się zająć(jako,że talentów artystycznych nie rozwinęła),to przejęła upowszechnianie filmu.To praca nie wymagająca zbyt wielkiego wysiłku poza uczestniczeniem w spotkaniach organizowanych przez dystrybutorów,którzy starają się sprzedawać w interesujący sposób filmy różnego gatunku.
Rozumiem,że zagrożenie utratą pracy boli...prawda p.Iwono?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Teresa kicińska niezalogowany
14 maja 2015r. o 14:52