Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Piotr Roman kandydatem na posła?
~ niezalogowany
19 czerwca 2015r. o 9:49
Weźcie się za robotę a nie tylko ujadacie na internecie ,Ja jestem po szkole zawodowej ,swoje sprawy wziąłem w swoje ręce ,wybudowałem nowy dom, wykształciłem dzieci które pracują i mieszkają w Polsce,mają ładne samochody i mieszkania.Nie zamierzają wyjeżdżać z kraju.Wy żyjecie jeszcze komuną i myślicie że wszystko dostaniecie na tacy.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
19 czerwca 2015r. o 13:54
Kukiza popierają (opłacają) samorządowcy, których sympatie polityczne są bardzo różne (PO, PiS, SLD) - ale mają jeden wspólny cel....dostać się do centralnego koryta inną drogą. Taką próbę już podejmowali samorządowcy pod skrzydłami prezydenta Wrocławia, ale im się nie udało....więc teraz podstawiono im "niestety, nieświadomego do końca swojej roli" Pawła Kukiza.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Nacjonalizacja Panienzdzieckiem niezalogowany
19 czerwca 2015r. o 22:12
Oj głupawa ta panna.
Jak każdy komunista .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
3688
#Pynchoon nieaktywny
19 czerwca 2015r. o 22:29
Pannazdzieckiem napisał(a):

Może i Kukiz nie ma konkretnych planów , ale liczę na to , że w Jego otoczeniu pojawią się Mądrzy Ludzie , którzy mają takie plany naprawy Państwa.


Biorąc pod uwagę Twój wiek, podziwiam jeszcze posiadanie wiary, że przyjedzie rycerz na białym koniu i stworzy nową, doskonalszą jakość. A tym bardziej że stworzy nową jakość w oparciu o ludzi, na których bazuje Kukiz.

Skoro Kukiz teraz nie ma programu realnych zmian (a raczej jakiś program ma, tylko nie może go ujawnić bo to żaden cudowny lek, a ludzie mu uciekną), nie będzie go miał i po wyborach. Dostanie się do Sejmu nie spowoduje, że nagle spłynie na niego mądrość, co niestety odnosi się do większości posłów.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
11445
PanM
19 czerwca 2015r. o 22:37
Pynchoon napisał(a):