~były klient Martes niezalogowany 20 września 2016r. o 20:24
Ciekawe jak będą rozpatrywane ewentualne reklamacje w tym sklepie. Jeżeli tak jak w Zgorzelcu to serdecznie dziękuję , będę wolał omijać szerokim łukiem :-)
~były klient Martes niezalogowany 20 września 2016r. o 20:25
Ciekawe jak będą rozpatrywane ewentualne reklamacje w tym sklepie. Jeżeli tak jak w Zgorzelcu to serdecznie dziękuję , będę wolał omijać szerokim łukiem :-)
~były klient Martes niezalogowany 21 września 2016r. o 20:58
Co do reklamacji w sklepie Martes : w Zgorzelcu i nie tylko, pracownik przyjmuje towar do reklamacji, oświadcza, że zostanie wysłany do producenta. Okazuje się, że po upływie od dwóch do trzech tygodni klient otrzymuje SMS zazwyczaj z informacją, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie . Przy odbiorze wadliwego towaru ,proszą o podpisanie dokumentu, w którym opisane są rzekome przyczyny powstawania wady towaru-oczywiście winę ponosi klient. Najlepsze jest to, że towar nie jest wysyłany do producenta jak zapewniają pracownicy w/w sieciówki, opinię wydaje pracownik tego sklepu odpowiedzialny między innymi za rozpatrzenie reklamacji. Na nic się zdały prośby o okazanie przez pracowników opinię producenta towaru na temat powstałej szkody. Pozostaje tylko wizyta u rzecznika praw konsumentów i walka o swoje :-(
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.