ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4626, 4 lipca 2020r.
zaloguj się
zarejestruj się
reklama Zapraszamy
reklama Przyszłość z klasą!
reklama

BolecFORUM Rozpocznij nowy temat
ROZPOCZNIJ NOWY TEMAT
reklama

reklama

BolecForum


Zgłoszenie treści posta do moderacji

Zgłaszający:

Temat dyskusji: problem z kurierem - jak odesłać towar??

Treść posta:
~~Zielonkawobrązowa Róża napisał(a):
orek napisał(a):
mam taki problem - zamówiłem opony do wózkow widłowych jednej znanej marki, miały przyjść dzisiaj, ale kurier przywiózł je w sobotę, gdy na zakładzie był tylko dozorca. Dozorca odebrał pakę, no ale oczywiście, że nie sprawdził przy kurierze. I teraz tak - mam na fakturze 3 opony inych cali, jak te co przyszły. Dzwoniłem, ale sklep mów, że trzeba było sprawdzić przy kurierze, teraz to ich to nie obchodzi. Czytałem np. tu: ... o tym sprawdzeniu paczki, no ale jak miałem 200km wrócić z majówki tylko po to żeby opony sprawdzać co teraz mogę zrobić? gdzie się odwoływać, jak sklep nie chce m uwierzyć, że to błąd - przecież nie wyczarowałem sobie tych oponZmoderowano 07.05.2018 godz.12:35 - powód: link (moderator)<i>


1. Ustal tel. do kuriera.
2. Poproś kuriera żeby podjechał i spiszcie protokół odbioru.
Protokół będzie podstawą do odstąpienia od umowy k/s.

Co masz wpisane na FV?
Z kim rozmawiałeś, z właścicielem "sklepu"?


a co ma kurier do tego, kurier wykonal zlecenie. jak sie nie dogada ze sprzedawca to zostaje adwokat

Powód zgłoszenia:
Przepisz kod z obrazka



reklama Zapraszamy
reklama Centrum Szkoleniowe zaprasza!