~klient napisał(a): ~ napisał(a): Ja również miałem nieprzyjemność być pouczanym przez panią z obsługi klienta. Mam wrażenie, że ta pani za bardzo obrosła w piórka. Nie wiem czy właściciel prowadzi taką politykę odnośnie poziomu obsługi klienta czy ta pani działa poza jego kontrolą i wiedzą. Ale źle to świadczy o firmie.
Pani z biura pracuje tam odkąd pamiętam ,może miała racje?
Ja warsztat zdecydowanie polecam :)
Ta pani ma się kierować jedyną zasadą: Klient nasz pan i ma zawsze rację. Ja z usług tego warsztatu korzystałem ok. 10 lat i wiem, ze kiedyś była uprzejma. Gdy firma szukała jeszcze swego miejsca na rynku bolesławieckim to potrafiła ta pani zadzwonić wcześniej z powiadomieniem, że ustalony termin naprawy się przesunął. Teraz nie potrafi zadzwonić albo nie chce. Nie wiem i nie interesuje mnie to. Stracili klienta na zawsze a przy okazji paru innych bo wieść się roznosi jak widać. Ona sobie może męża albo dziecko w domu pouczać.