Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

JORYC JERZY CZAJKOWSKI

~~Q niezalogowany
27 listopada 2016r. o 23:29
Ja się umawiałem na zmianę opon przez telefon i pani była b.miła. Na tyle miła,że aż zainteresował mnie jej wygląd.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Polak niezalogowany
28 listopada 2016r. o 7:51
Panie Mistrzu ortografi czy używa pan telefonu? Nie zawsze wychodzi dobrze ;) ale jesli nie weźmiesz sobie na wstrzymanie to sie jadem zapakujesz
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Xmal express niezalogowany
1 grudnia 2016r. o 5:19
Jeżeli dbacie i szanujecie swoje pieniądze, to omijać firmę Joryc szerokim łukiem.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~fredi niezalogowany
1 grudnia 2016r. o 14:45
~~Q napisał(a): Ja się umawiałem na zmianę opon przez telefon i pani była b.miła. Na tyle miła,że aż zainteresował mnie jej wygląd.


mnie zainteresował wygląd tego pana
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Q niezalogowany
1 grudnia 2016r. o 18:12
~fredi napisał(a):
~~Q napisał(a): Ja się umawiałem na zmianę opon przez telefon i pani była b.miła. Na tyle miła,że aż zainteresował mnie jej wygląd.


mnie zainteresował wygląd tego pana
Ale masz niefart. Jestem zdeklarowanym hetero. A blondi ze słuchawki za szeroka w pupie, tak że głos nieadekwatny do moich oczekiwań, jak i usługa firmy JORYC.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Koko niezalogowany
1 grudnia 2016r. o 20:59
Ja skladalemtam reklamacje 4razy na ta sama usluge pania z biura pani M. Brak mi slow na nia.... tak niedouczonej- czy udajacej nie powiem kogo bo cisnasię same niecenzuralne slowa, osoby nogdy nie widzialem. Kosmiczne/komiczne pojecie o, reklamacjach rzecznik praw konsumenta po wysluchaniu calej sprawy rozlozyl rece i powiedzial ze w zyciu czegos takiego nie widzial/nie slyszal... rece mu opadly. Oczywiscie sprawe doprowadzilem.do. konca na szczescie pani juz pozniej chowala sie na zaplecze:-) szef wszystko szybko i sprawnie zalatwil, ona tylko grozila nie wiadomo czym i wypisywala idiotyczne sms. Zdecydowanie nie polecam!!!!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Stały i zadowolony klient niezalogowany
1 grudnia 2016r. o 21:13
Jestem klientem Joryc od wielu lat. Byłem u nich kiedy prowadzili usługi w Bertmanie, później kiedy przenieśli się koło Marpola a teraz kiedy kupili obiekt koło Carrefura. Nigdy nie miałem problemów, zawsze byli pomocni i zamówiłem już u nich kilka kompletów opon. Pani z recepcji bardzo miła a pracownicy serwisu wykwalifikowani, szczególnie A., który długo już pracuje i ma szeroką wiedzę na temat opon. Wolicie kupować przez internet, kupujcie, tylko nie narzekajcie jak mój kumpel, który zima oddawał kurierem opony do sprzedającego i został z letnimi do końca zimy kiedy to wszystko się zakończyło. Pozdrawiam Joryc, Panią M. z recepcji i A. z serwisu opon.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Do Marczewskich . niezalogowany
1 grudnia 2016r. o 21:16
Ja mam takie pytanie do Marczewskich dla czego nikt tego tematu nie wyrzuci z forum ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? Przecież to jest reklama Firmy ponieważ w nagłówku podany jest pełen adres i wszystkie miejsca wykonywania usług.Co by nie gadać ale w środku sezonu wymiany opon na zimowe.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.