~Stały i zadowolony klient napisał(a): Jestem klientem Joryc od wielu lat. Byłem u nich kiedy prowadzili usługi w Bertmanie, później kiedy przenieśli się koło Marpola a teraz kiedy kupili obiekt koło Carrefura. Nigdy nie miałem problemów, zawsze byli pomocni i zamówiłem już u nich kilka kompletów opon. Pani z recepcji bardzo miła a pracownicy serwisu wykwalifikowani, szczególnie A., który długo już pracuje i ma szeroką wiedzę na temat opon. Wolicie kupować przez internet, kupujcie, tylko nie narzekajcie jak mój kumpel, który zima oddawał kurierem opony do sprzedającego i został z letnimi do końca zimy kiedy to wszystko się zakończyło. Pozdrawiam Joryc, Panią M. z recepcji i A. z serwisu opon.
~Do Marczewskich . napisał(a): Ja mam takie pytanie do Marczewskich dla czego nikt tego tematu nie wyrzuci z forum ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? Przecież to jest reklama Firmy ponieważ w nagłówku podany jest pełen adres i wszystkie miejsca wykonywania usług.Co by nie gadać ale w środku sezonu wymiany opon na zimowe.
~stop cyberprzemocy napisał(a): Widzę że co niektórzy zostali źle potraktowani? i bardzo dobrze! teraz nie mają wjazdu do joryca , i cierpią i mszczą się, O jak dobrze że śmieci się same posprzątały,
Ciesze się że jak tam jestem, wśród klientów spotykam świetnych ludzi, miłych porządnych uprzejmych i niejednokrotnie znanych w naszym mieście. Ludzie nie chcecie nie jedziecie, ale co niektórzy robią straszną wiochę !
To co się tu odstawia to nazywa się cyberprzemocą
Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. ;) pozdrawiam ;)