Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Villaro zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Cudem uniknął śmierci
~~Czarny Driakiew niezalogowany
30 marca 2019r. o 8:09
gdyby ten mały nie dostał niebezpiecznej zabawki...nic by mu się nie stało i drzewu też.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Liliowobiały Łubinnik niezalogowany
30 marca 2019r. o 8:47
fobiak napisał(a): wszystkie komentarze do kitu, marka samochodu nie ma zadnego znaczenia. od czasu do czasu, kazdemu kierowcy odbija, wlasciciele drog nie troszcza sie o bezpieczenstwo i sadza drzewa przy drogach bez uzasadnienia. gdyby tego drzewa tam nie bylo kierowcy nic by sie nie stalo.
Gdyby Ciebie nie było ,tak głupich komentarzy też by nie było,winić drzewo za głupotę szczyla!Człowieku Ty masz FOBIĘ na punkcie drzew.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2161
#fobiak nieaktywny
30 marca 2019r. o 9:40
~~Liliowobiały Łubinnik napisał(a):
fobiak napisał(a): wszystkie komentarze do kitu, marka samochodu nie ma zadnego znaczenia. od czasu do czasu, kazdemu kierowcy odbija, wlasciciele drog nie troszcza sie o bezpieczenstwo i sadza drzewa przy drogach bez uzasadnienia. gdyby tego drzewa tam nie bylo kierowcy nic by sie nie stalo.
Gdyby Ciebie nie było ,tak głupich komentarzy też by nie było,winić drzewo za głupotę szczyla!Człowieku Ty masz FOBIĘ na punkcie drzew.


chodzi o jeden procent kierowcow, w tym procencie sa kierowcy nieodpowiedzialni, brawurowi i ci, ktorych zaskoczyla pogoda lub zaniedbaniaa sluzb drogowych. dla tego jednego procenta odpowiedzialnosc musi poniesc reszte splolecznestwa i wyeliminowac niebezpieczenstwa zagrazajace ich zyciu. czesto nalezy ich traktowac jak dzieci, ktorych szkoly zabezpieczono a przed przejsciami dla pieszych postwiono slupki z lancuchami czy tez ograniczono w tym miejscach predkosc. posumuj sobie ile ludzi zginelo na drzewach w cigu roku to moze zaczniesz myslec i zastanowisz sie czy te drzewa sa warte zycia chocby jednego czlowieka.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Szmaragdowozielona Rudbekia niezalogowany
30 marca 2019r. o 20:05
Gdy wycięte drzewa zostaną przeznaczone na opał w mojej chacie popieram Fobiaka.
Jeśli nie to on jest gupi.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Ceglastoczerwony Wyżlin niezalogowany
30 marca 2019r. o 20:10
fobiak ,a co ze słupami np,trakcji w w-wie gdzie trzech poszło światełkiem do nieba(piachu) też wyciąć ?

a z tym opałem to dobre.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
14505
DP
31 marca 2019r. o 7:27
'' Rzędy drzew, paradoksalnie, zwiększają bezpieczeństwo podróżujących .


Pokazują, lepiej niż wszelkie znaki drogowe, dokąd droga prowadzi, gdzie będzie zakręt. Zimą tworzą ścianę przeciwśnieżną, uniemożliwiając przemieszczanie się zasp. Latem zacieniają jezdnię, obniżając temperaturę, co nie tylko pomaga utrzymać w dobrym stanie asfalt, ale wpływa też na oszczędność energii w klimatyzowanych samochodach.

Borowski zwraca uwagę na zalety przydrożnych drzew, które oczyszczają atmosferę i glebę, pochłaniają jak gąbka szkodliwe gazy. Redukują również o niemal 50 proc. hałas w miastach i wzdłuż tras szybkiego ruchu. − Jest wiele badań pokazujących, że już pojedyncze drzewo w wyraźnie wpływa na redukcję zanieczyszczeń i hałasu − podkreśla dendrolog.''




''Rzeczywiście, dziś na drogach krajowych i gminnych poza terenem zabudowanym przeważnie obowiązuje ograniczenie prędkości do 90 km na godzinę. Przed wojną mało który samochód był w stanie dłużej utrzymać taką prędkość. Fiat 508, jeden z popularniejszych samochodów II RP, wyciągał maksymalnie zaledwie 95 km na godzinę.

Czy wówczas drzewa nikomu nie przeszkadzały? – Przed wojną samochody też wpadały na drzewa. Choć jeździły wolniej, to miały gorsze zawieszenie, mniej precyzyjny układ kierowniczy i mniej sprawne hamulce. Ale samochodów było zdecydowanie mniej na drogach, więc skala śmiertelnych wypadków po zderzeniu z drzewem nie porażała tak jak dziś – twierdzi Rawicz.''



reasumując:)


''Stare, wąskie, kręte
To jedna strona medalu. Miłośnicy starych urokliwych dróg ocienionych drzewami wskazują też na to, że przyjemniej się jeździ wzdłuż alei lipowych niż na drodze biegnącej pośród nudnego płaskiego krajobrazu. Co ciekawe, wiele osób twierdzi też, że drogi gęsto wysadzane drzewami są bezpieczniejsze, bo kierowcy automatycznie zdejmują trochę nogę z gazu.''

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2161
#fobiak nieaktywny
31 marca 2019r. o 11:09
DP napisał(a): '' Rzędy drzew, paradoksalnie, zwiększają bezpieczeństwo podróżujących .


Pokazują, lepiej niż wszelkie znaki drogowe, dokąd droga prowadzi, gdzie będzie zakręt. Zimą tworzą ścianę przeciwśnieżną, uniemożliwiając przemieszczanie się zasp. Latem zacieniają jezdnię, obniżając temperaturę, co nie tylko pomaga utrzymać w dobrym stanie asfalt, ale wpływa też na oszczędność energii w klimatyzowanych samochodach.

Borowski zwraca uwagę na zalety przydrożnych drzew, które oczyszczają atmosferę i glebę, pochłaniają jak gąbka szkodliwe gazy. Redukują również o niemal 50 proc. hałas w miastach i wzdłuż tras szybkiego ruchu. − Jest wiele badań pokazujących, że już pojedyncze drzewo w wyraźnie wpływa na redukcję zanieczyszczeń i hałasu − podkreśla dendrolog.''




''Rzeczywiście, dziś na drogach krajowych i gminnych poza terenem zabudowanym przeważnie obowiązuje ograniczenie prędkości do 90 km na godzinę. Przed wojną mało który samochód był w stanie dłużej utrzymać taką prędkość. Fiat 508, jeden z popularniejszych samochodów II RP, wyciągał maksymalnie zaledwie 95 km na godzinę.

Czy wówczas drzewa nikomu nie przeszkadzały? – Przed wojną samochody też wpadały na drzewa. Choć jeździły wolniej, to miały gorsze zawieszenie, mniej precyzyjny układ kierowniczy i mniej sprawne hamulce. Ale samochodów było zdecydowanie mniej na drogach, więc skala śmiertelnych wypadków po zderzeniu z drzewem nie porażała tak jak dziś – twierdzi Rawicz.''



reasumując:)


''Stare, wąskie, kręte
To jedna strona medalu. Miłośnicy starych urokliwych dróg ocienionych drzewami wskazują też na to, że przyjemniej się jeździ wzdłuż alei lipowych niż na drodze biegnącej pośród nudnego płaskiego krajobrazu. Co ciekawe, wiele osób twierdzi też, że drogi gęsto wysadzane drzewami są bezpieczniejsze, bo kierowcy automatycznie zdejmują trochę nogę z gazu.''



zalet sadzenia drzew przy drogach jest znacznie wiecej ale sa nieadekwatne do czasow, w ktorych zyjemy bo zaspy to historia. zwolennicy sadzenia drzew przy drogach, nigdy na drzewo nie wpadli i widza romantyzm w groznych alejkach przy predkosci 100km/h, tylko, ze nie maja pojecia o romantyzmie, aby odkryc romantyzm na takich drogach nalezy najpierw wysiasc z samochodu i przejsc sie spacerkiem, jesli jakis pirat im tego spaceru nie zakloci.
drzewa, ktore rosna w miejscu zagrazajacym zyciu kierowcy i pasazerow nalezy wyciac i w tych miejscach zasadzic nieszkodliwe zywoploty aby uszczesliwic ekologicznie myslacych kierowcow przekraczajacych dozwolona predkosc i wychodzcych bez szwaku z kazdego wyscigu.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
14505
DP
31 marca 2019r. o 16:39
fobiak napisał(a):
DP napisał(a): '' Rzędy drzew, paradoksalnie, zwiększają bezpieczeństwo podróżujących .


Pokazują, lepiej niż wszelkie znaki drogowe, dokąd droga prowadzi, gdzie będzie zakręt. Zimą tworzą ścianę przeciwśnieżną, uniemożliwiając przemieszczanie się zasp. Latem zacieniają jezdnię, obniżając temperaturę, co nie tylko pomaga utrzymać w dobrym stanie asfalt, ale wpływa też na oszczędność energii w klimatyzowanych samochodach.

Borowski zwraca uwagę na zalety przydrożnych drzew, które oczyszczają atmosferę i glebę, pochłaniają jak gąbka szkodliwe gazy. Redukują również o niemal 50 proc. hałas w miastach i wzdłuż tras szybkiego ruchu. − Jest wiele badań pokazujących, że już pojedyncze drzewo w wyraźnie wpływa na redukcję zanieczyszczeń i hałasu − podkreśla dendrolog.''




''Rzeczywiście, dziś na drogach krajowych i gminnych poza terenem zabudowanym przeważnie obowiązuje ograniczenie prędkości do 90 km na godzinę. Przed wojną mało który samochód był w stanie dłużej utrzymać taką prędkość. Fiat 508, jeden z popularniejszych samochodów II RP, wyciągał maksymalnie zaledwie 95 km na godzinę.

Czy wówczas drzewa nikomu nie przeszkadzały? – Przed wojną samochody też wpadały na drzewa. Choć jeździły wolniej, to miały gorsze zawieszenie, mniej precyzyjny układ kierowniczy i mniej sprawne hamulce. Ale samochodów było zdecydowanie mniej na drogach, więc skala śmiertelnych wypadków po zderzeniu z drzewem nie porażała tak jak dziś – twierdzi Rawicz.''



reasumując:)


''Stare, wąskie, kręte
To jedna strona medalu. Miłośnicy starych urokliwych dróg ocienionych drzewami wskazują też na to, że przyjemniej się jeździ wzdłuż alei lipowych niż na drodze biegnącej pośród nudnego płaskiego krajobrazu. Co ciekawe, wiele osób twierdzi też, że drogi gęsto wysadzane drzewami są bezpieczniejsze, bo kierowcy automatycznie zdejmują trochę nogę z gazu.''



zalet sadzenia drzew przy drogach jest znacznie wiecej ale sa nieadekwatne do czasow, w ktorych zyjemy bo zaspy to historia. zwolennicy sadzenia drzew przy drogach, nigdy na drzewo nie wpadli i widza romantyzm w groznych alejkach przy predkosci 100km/h, tylko, ze nie maja pojecia o romantyzmie, aby odkryc romantyzm na takich drogach nalezy najpierw wysiasc z samochodu i przejsc sie spacerkiem, jesli jakis pirat im tego spaceru nie zakloci.
drzewa, ktore rosna w miejscu zagrazajacym zyciu kierowcy i pasazerow nalezy wyciac i w tych miejscach zasadzic nieszkodliwe zywoploty aby uszczesliwic ekologicznie myslacych kierowcow przekraczajacych dozwolona predkosc i wychodzcych bez szwaku z kazdego wyscigu.


z tym żywopłotem to bzdet totalny

a najważniejszym tematem w czasie nauki jazdy powinien być przedmiot zwany ''nauka kultury poruszania się po drogach publicznych''

bo tego naszym kierowcom najbardziej brakuje

o braku wyobraźni już nie wspomnę


to nieodpowiedzialni kierowcy są zagrożeniem dla drzew i innych ludzi(uczestników ruch drogowego)
jeśli nie zabiją siebie to istnieje duże prawdopodobieństwo że pozbawią życia inną osobę.
kropka koniec.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA Muzeum Ceramiki zaprasza