Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Gigantyczny pożar w strefie ekonomicznej w Osłej
~~Malinowy Rojnik niezalogowany
6 sierpnia 2022r. o 13:22
tym w hutach palą zamiast węglem
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Fiołkowa Szałwia niezalogowany
6 sierpnia 2022r. o 13:23
~~Lazurowa Macierzanka napisał(a):
Ktoś napisał: ~~xxx napisał(a): Przywoziłem tam te śmierdzące baloty z zagranicy przez jakiś czas, głównie na powrocie do Polski i szlag mnie trafiał, że wwoże taki syf do naszego kraju ale byłem kontrolowany na granicy w Jędrzychowicach i po sprawdzeniu dokumętów i ładunku na naczepie jechałem dalej tzn. do Prodigo w Osłej na rozładunek. Pytanie moje do urzędników jak długo jeszcze będziemy śmietniskiem dla bogatszej Europy? Dodam, że jestem kierowcą a nie właścicielem firmy transportowej.

Tych nielegalnych ekstra dostaw nikt nie kontroluje na zewnątrz bali regularne śmieci wewnątrz azbest i inne nie kwalifikujące się do recyklingu za to zamiast jeden transport są 3 na tą samą okazję

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Fiołkowa Szałwia niezalogowany
6 sierpnia 2022r. o 13:30


~~Fiołkowa Szałwia napisał(a):
Ktoś napisał: ~~Lazurowa Macierzanka napisał(a):
Ktoś napisał: Ktoś napisał: ~~xxx napisał(a): Przywoziłem tam te śmierdzące baloty z zagranicy przez jakiś czas, głównie na powrocie do Polski i szlag mnie trafiał, że wwoże taki syf do naszego kraju ale byłem kontrolowany na granicy w Jędrzychowicach i po sprawdzeniu dokumętów i ładunku na naczepie jechałem dalej tzn. do Prodigo w Osłej na rozładunek. Pytanie moje do urzędników jak długo jeszcze będziemy śmietniskiem dla bogatszej Europy? Dodam,
~~Fiołkowa Szałwia napisał(a):
Ktoś napisał: ~~Lazurowa Macierzanka napisał(a):