~JA napisał(a): Właśnie wróciłam z Carrefoura i jestem zbulwersowana obsługą na stoisku cukierniczym .Pani nie potrafi obliczyć wagi towaru netto paczki ciastek .Prosiłam panią z punktu obsługi klienta , aby przyszedł ktoś co potrafi to zrobić.Pani owszem telefon wykonała , a następnie się dowiedziałam ,że jeżeli chcę mieć ciastka w opakowaniu to za pudełko też mam zapłacić .Prosiłam żeby przyszedł jakiś kierownik ,ale się nie doczekałam ,Wcześniej kupowałam ciastka w opakowaniu i pani nie miała żadnych problemów z wytarowaniem wagi (ale pewnie już jest zwolniona) .
Poza tym różne rodzaje cukierków w jednej cenie ,ale informacji brak ,że każdy gatunek ma być pakowany osobno.A poza tym mam takie pytanie ,czy to klient ma sobie sam pakować artykuły cukiernicze czy obsługa(każdy sobie łapami grzebał w tych ciastkach)
co za babsko :/ szkoda ,że na mnie nie trafiłaś!!! byś miała cukierki!!!! pewnie pani wielka dama , która sama nigdy nie pracowała bo nie musiała