Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Dyskoteka COBRA-Qlimax w Suszkach

~fafciu82 niezalogowany
17 lipca 2012r. o 15:35
Hej widze tamat dyskotekowy:-) to ja tak apropos:-) jestem nowy w Bolcu i ciekawi mnie ktory klub bardziej Wam mieszkancom odpowiada imperium czy vega? Ktory warto odwiedzic;) czekam na wasze opinie tutaj i na gg 41025678 pozdro;)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
41
#jegomosc nieaktywny
17 lipca 2012r. o 15:53
~fafciu82 napisał(a): Hej widze tamat dyskotekowy:-) to ja tak apropos:-) jestem nowy w Bolcu i ciekawi mnie ktory klub bardziej Wam mieszkancom odpowiada lokal czy vega? Ktory warto odwiedzic;) czekam na wasze opinie tutaj i na gg 41025678 pozdro;)


A mi się wydaje, że warto odwiedzić oba, zobaczyć czym się różnią i który ci się bardziej spodoba. Szczególnie, że nie są od siebie mocno oddalone:)

Warto też odwiedzić Paryską... nie wiem czy są jeszcze jakieś miejsca gdzie można w BC potańczyć...

www.djdowynajecia.pl
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
17 lipca 2012r. o 15:58
jegomosc napisał(a):

A mi się wydaje, że warto odwiedzić oba, zobaczyć czym się różnią i który ci się bardziej spodoba. Szczególnie, że nie są od siebie mocno oddalone:)

Warto też odwiedzić Paryską... nie wiem czy są jeszcze jakieś miejsca gdzie można w BC potańczyć...

Lokal czy Vega?
o co chodzi?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~fafciu82 niezalogowany
17 lipca 2012r. o 16:07
Napisalem nazwe tego pierwszego nie wiem czemu wyswietlilo lokal:-)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
211
skorn
17 lipca 2012r. o 16:09
infantylizm admina, ot co

<i>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~stare czasy niezalogowany
17 lipca 2012r. o 17:40
ja pamietam jak jezdzilam tym zapchanym autobusem, ale ubaw hehe ale najgorsze to byly powroty kiedy chcialam wracac po 3 a tu musialam czekac do 5 na autobus :/ ale imprezka byla super :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2041
#zula999 nieaktywny
17 lipca 2012r. o 18:03
k1p napisał(a):