Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

makijaże

~W niezalogowany
4 stycznia 2013r. o 15:13
Witam wszystkich, a w szczególności kobiety. Jak sądzicie - czy w naszym mieście przed studniówkami i w okresie karnawału byłby popyt na wykonywanie makijażu? Ogłaszam się za małą sumę, bo nie jestem profesjonalistką, ale mam spore doświadczenie. Oczywiście z kimś nieufnym umówię się na makijaż próbny :>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~N. niezalogowany
4 stycznia 2013r. o 21:05
Jeśli chcesz ogłosić się z taką usługą, to proponowałabym dołączyć kilka(naście) dobrych zdjęć. Nie fotek cykniętych "kalkulatorem" albo "z rąsi", tylko porządnych, ostrych fotografii, na których będzie dokładnie wszystko widać.
Dodaj też opis kosmetyków, z których korzystasz i to, czy dojeżdżasz do klientki czy gościsz ją u siebie.
Pamiętaj też, że makijaż to nie tylko oczy, a cała twarz, która musi dobrze wyglądać. Tapecie mówimy stanowcze - NIE! ;)

No i na początek - niskie, symboliczne ceny.

Powodzenia ;)
~ niezalogowany
4 stycznia 2013r. o 22:45
teraz to piszesz....a ja potrzebowałam na sylwestra ;( o głupia dałam 5 dych u kosmetyczki!!!
~Hm?????????????? niezalogowany
4 stycznia 2013r. o 22:52
~ napisał(a): teraz to piszesz....a ja potrzebowałam na sylwestra ;( o głupia dałam 5 dych u kosmetyczki!!!

Hm, a skąd ta rozpacz? Masz teraz jakąś pewność, że ta dziewczyna zrobiłaby lepszy makijaż niż ten od kosmetyczki? Tańszy ok, ale lepszy - nie wiesz dopóki nie zobaczysz zdjęć albo nie oddasz się w jej ręce ;) No chyba, że kosmetyczka tak Cię skrzywdziła, że każdy byłby lepszy niż jej :D
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.