ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4532, 1 kwietnia 2020r.
zaloguj się
zarejestruj się
reklama Zapraszamy
reklama

BolecFORUM Rozpocznij nowy temat
ROZPOCZNIJ NOWY TEMAT
reklama

reklama

BolecForum

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1 2 > >>

~~Seledynowy Rozwar   30 maja 2018r. o 23:19

~~Seledynowy Rozwar

Postów:

Witam chciałbym sie dowiedzieć jak mieszka sie na osiedlu szczytnica. Mieszkania są w dobrej cenie wiem że jest to spowodowane ogrzewaniem elektrycznym, ale głównie chodzi mi o atmosfere czyli jakieś wybryki, patologia,które rejony sie poleca na co zwracać uwagę przy kupnie tam mieszkania i czy w ogóle kupywać tam mieszkanie . Fajnie było by sie dowiedzie czegoś przydatnego od osób tam mieszkających. Pozdrawiam
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~Żółtobiały Zaślaz   31 maja 2018r. o 16:20

~Żółtobiały Zaślaz

Postów:

KUPYWAĆ? ze swoją ortografią to się tam odnajdziesz
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Oliwkowa Irga   31 maja 2018r. o 17:16

~~Oliwkowa Irga

Postów:

~Żółtobiały Zaślaz napisał(a): KUPYWAĆ? ze swoją ortografią to się tam odnajdziesz


żałosny kolejny cwaniaczek, heh mamy następce prof Miodka bułahahah

i po co ten spam? pytanie w poście dotyczy czegoś innego jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem i odpowiadać na zadane pytania to się nie udzielaj


co do pytania:
patologia jest wszędzie i zawsze znajdzie sie ktoś lub coś co będzie cie denerwować , musisz patrzeć innymi kategoriami - np. blisko praca, rodzina, znajomi, a same mieszkania są tanie więc więcej plusów niż minusów
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~Niebieskoszara Laurencja   31 maja 2018r. o 18:01

~Niebieskoszara Laurencja

Postów:

Kupywac.. Hehe
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~Niebieskoszara Laurencja   31 maja 2018r. o 18:04

~Niebieskoszara Laurencja

Postów:

Kupywac.. Hehe
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~Rumiany Czarny   31 maja 2018r. o 18:16

~Rumiany Czarny

Postów:

Kupywać,kupywać
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~Zgniłozielona Jukka   31 maja 2018r. o 19:33

~Zgniłozielona Jukka

Postów:

Też jestem zdania zeby kupywac ponoc fajna okolica. I praca blisko za drogą vel autostradą
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~Rdzawoczerwony Rannik   1 czerwca 2018r. o 6:58

~Rdzawoczerwony Rannik

Postów:

Nie polecam. Ponieważ mieszkania są tam tanie sprowadziło się dużo problemowych ludzi. Alkoholizm narkotyki są na porządku dziennym. Narobili sobie dzieci wiec jest głośno o ruchliwej autostradzie nie wspomnę. Nic dziwnego, ze rotacja ludzi tam mieszkających jest bardzo duża widać to po ogłoszeniach sprzedających tam mieszkania. Jedyny plus to ze dużo Ukraińców i praca blisko na strefie w Osłej.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1 2 > >>

reklama Zapraszamy
reklama Mrowka zaprasza