Faktycznie byłem raz w tym Rossmanie i też przypominam sobie że jakaś młoda pracownica i ochroniarz kręcili się koło mnie,ale nie skojarzyłem że jestem obserwowany.
Kim trzeba być, żeby pani kierowniczka sklepu rossmann w galerii zrobiła zwrot?? po prostu facetem , widziałam dziś taką sytuację w owym sklepie ,już wiem ,że ze zwrotami będę wysyłać męża !!!! :|
Ja mam jedynie doświadczenie z Rossmannem i ich polityką zwrotów. Kupowałam kiedyś perfumy i z rozpędu zamiast wody perfumowanej, wzięłam wodę toaletową (były w tej samej cenie). Pomyłkę zauważyłam dopiero w domu i od razu wróciłam się do drogerii, ale pani oczywiście odmówiła wymiany, mimo, że produkt był zafoliowany. Wróciłam wściekła do domu i wyżaliłam się mężowi (a w między czasie odfoliowałam opakowanie, pogodzona z porażką). Mąż wziął te rozpakowane perfumy, poszedł do drogerii i tak zbajerował babkę, że mu bez problemu te perfumy wymienili! Powiedział, że woda toaletowa stała tam gdzie perfumowane, stąd pomyłka i jeszcze oni go przeprosili. Ręce mi opadły po prostu jak wrócił do domu.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.