Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAMrowka zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Ciężarówka wjechała w nasyp
~yaco997 niezalogowany
17 stycznia 2016r. o 10:53
Ciekawe po co ona tam jechał jak nie zmieściłby się pod tunele. Widać, że alkohol i używki dają wielką wyobraźnię. Dobrze że nie pojechał pod tunel. Jeszcze by pociąg wykoleił.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
17 stycznia 2016r. o 11:45
~yaco997 napisał(a): Ciekawe po co ona tam jechał jak nie zmieściłby się pod tunele. Widać, że alkohol i używki dają wielką wyobraźnię. Dobrze że nie pojechał pod tunel. Jeszcze by pociąg wykoleił.
kolego po torze jazdy widać,że chciał skręcić na cpn po flaszkę,ale zobaczył tunel ze złotym pociągiem,a tam zonk
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~kierowca zawodowy niezalogowany
17 stycznia 2016r. o 11:45
jestem kierowca zawodowym i szlak mnie trafia z takimi opiniami ze wszyscy kierowcy to pijaki i cwaniaki. Pije jak każdy okazjonalnie i cwaniakeim nie jestem robie co do mnie należy. W tej sytuacji jest toewidentny przykład głupoty i bezmyślności ale zadajcie sobie jedno pytanie wylewając pomyje na każdego kierowcę czy wśród kierowców samochodów osobowych nie brakuje ...i i ludzi którzy mózg zostawili w domu .

Zastosowana autokorekta

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
17 stycznia 2016r. o 11:48
~kierowca zawodowy napisał(a): jestem kierowca zawodowym i szlak mnie trafia z takimi opiniami ze wszyscy kierowcy to pijaki i cwaniaki. Pije jak każdy okazjonalnie i cwaniakeim nie jestem robie co do mnie należy. W tej sytuacji jest toewidentny przykład głupoty i bezmyślności ale zadajcie sobie jedno pytanie wylewając pomyje na każdego kierowcę czy wśród kierowców samochodów osobowych nie brakuje ...i i ludzi którzy mózg zostawili w domu .
a czy ty nie jesteś i także kierowcą osobowym.czy do biedronki podjeżdżasz całym zestawem z rodziną.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
12917
#infoSS nieaktywny