Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAMrowka zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Kompromis ukryty w regulaminie
~Brązowozłoty Miskant niezalogowany
6 lutego 2018r. o 13:33
dobrze wiedzieć, już zakupów tam nie zrobię...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Jaskrawoczerwony Omieg niezalogowany
6 lutego 2018r. o 13:40
ja też tam już nie kupuję
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Karmelowopłowy Berberys niezalogowany
6 lutego 2018r. o 13:53
Tam nie robię zakupów. Jednak sama informacja jest cenna.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Ciemnofioletowa Cebulica niezalogowany
6 lutego 2018r. o 13:58
Dziecko miało jeździć na łyżwach, ale okazały się bublem. Innych w sklepie nie było, więc niech ojciec kupi sanki, albo coś innego niepotrzebnego. Może też czekać 14 dni roboczych, czyli prawie 3 tygodnie. Łyżwy na wiosnę będą akurat. Tak to wygląda? Czy jeżeli towar nie był używany, a jest wadliwy, to sklep nie powinien reklamować, a klientowi zwrócić pieniądze, jeżeli nie ma na co zamienić?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
18895
#somsiad nieaktywny
6 lutego 2018r. o 14:21
I tak ceny mają z kosmosu a i towar średniej jakości.
Sposób rozpatrywania reklamacji czy wymian dyskwalifikuje ta placówkę.

<b> Dziennikarz to bardzo trudny zawód </b>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Kruczoczarny Jesion niezalogowany
6 lutego 2018r. o 14:42
Zwrotów zakupionego towaru nie przyjmujemy. (podstawa prawna: Ustawa dnia 27 lipca 2002 r. "O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego")
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Bladozielony Wrzosiec niezalogowany
6 lutego 2018r. o 14:43
To jest dziadowska siec,ja tez kilka let temu walczylem z ta siecia po zakupie obuwia wojskowego w lubinskiej galerii,ktore po tygodniu sie rozprulo,stwierdzono zle uzytkowanie.Ale po ciezkich bojach udalo sie.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Kremowy Gajowiec niezalogowany
6 lutego 2018r. o 14:48
Witam,
Nie widzę w czym problem ma ten Pan.
Towar był wadliwy, mógł reklamować, nie odmówili tego. Proponowali szybsze rozwiązanie "od ręki", a reklamacje teraz się tak obywają, producent stwierdza czy czy uznaje reklamację czy nie. Reklamacja uznana zwrot pieniędzy. Problem?
Teraz kasę do ręki na miejscu chyba tylko za sprzęt techniczny i temu podobny w dyskontach spożywczych wydają, bo wiedzą jakiej jakości jest ten sprzęt.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA Muzeum Ceramiki zaprasza
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza