Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Święto Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej
9176
kc
3 maja 2019r. o 21:21
~~Brzoskwiniowa Czeremcha napisał(a):

Szok że tak łatwo się przyznałeś ze piszesz według zasady "nie znam ale sie wypowiem". Ja za to znam obu "dziennikarzy" Benia i emema. Jak oni kogos popieraja, to przegrana murowana.


"Według zasady - nie znam się, ale się wypowiem" ? Na jaki temat ?

Znasz ich, piszesz chamskie komentarze na ich portalu spod tyldy na ich temat jak tchórz i łajza ostatnia, co to o tobie świadczy ?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
1
emem
3 maja 2019r. o 21:31
Czeremcha, raczej się nie znamy :)

Bolec.Info - portal i gazeta nr 1 w powiecie bolesławieckim
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
4335
#Pannazdzieckiem nieaktywny
3 maja 2019r. o 22:20
~Złotorudy Sadziec napisał(a): 3maja z czego tu się cieszyć?Co innego gdyby rzeczywiście Polską rządzili Polacy.Do wiadomości wszystkich Polaków.Polacy nigdy nie zrównają się zarobkami z zachodem Europy-dlaczego?Rządziło PO i całe zyski z gospodarki wyparowały do Niemiec.Rządzi PIS i wszystko idzie do Izraela.Niemcy zawsze będą pilnować swoich interesów i żydzi też,dlatego Polacy będą tylko robić na ich fortunę.Jak nie niemiec to żyd! Niech ktoś wymieni chociaż 2 nazwiska z dziada pradziada Polskie z tych osób które zasiadają w polskim sejmie i senacie.Jest ktoś w ogóle taki jak Polak w tym sejmie??? Nigdy my Polacy nie będziemy mieć dobrze w tym Polinie,bo tyramy na żydów i niemców!Wpiszcie w przeglądarce kto jest kim przy okrągłym stole?


Amen w/g mojej wiedzy.

Nic dodać , nic ... wróć . Należy dodać , że moje pokolenie i pokolenie moich rodziców tyrało na Ruskich . Przyszła dobra zmiana po popaprańcach , a właściwie NOWA KONSTYTUCJA w 97 r ubiegłego stulecia , jeśli już o konstytucjach gadamy , okupant się zmienił , a kij na dupie , choć inny , to dalej boli , jak moich rodziców ... .