Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Komu przeszkadzały "suche", ale bezczelnie kwitnące czereśnie?
~~Złoty Wiesiołek niezalogowany
6 maja 2022r. o 15:16
Na tym osiedlu wszystko wszystkim przeszkadza...jak nie drzewa,to otwarte drzwi w klatce,to telewizor za głośno,to ludzie między garażami chodzą ...sami sobie robicie problemy.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Marcin niezalogowany
6 maja 2022r. o 15:19
Niekompetentny strażnik zgłasza nie kompetentnemu organowi aby niekompetentny urzędnik podjął decyzję. Chętnie zobaczyłbym uzasadnienie kogoś w końcu kompetentnego? Dendrolog? To tak jakbym ja przepisał komuś lek na ból brzucha, nie jestem lekarzem ale sam mam brzuch. Witamy w świecie samorządów i spółdzielni mieszkaniowych. Teraz wszyscy czujemy się bezpieczniej.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Złocistozielona Daglezja niezalogowany
6 maja 2022r. o 15:20
Mój znajomy też kiedyś zdrowo wyglądał , a dwa dni później doznał śmiertelnego w skutkach wylewu .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Złotawobrązowa Kolczurka niezalogowany
6 maja 2022r. o 15:27
Idiotów bez kompetencji nie brakuje
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~M niezalogowany
6 maja 2022r. o 16:19
Niech się lepiej zajmą ogarnięciem większej ilości miejsc parkingowych, bo zaparkowanie po godzinie 16 chociażby w okolicy swojego bloku graniczy z cudem.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Złotawobrązowa Kolczurka niezalogowany
6 maja 2022r. o 16:21
mojego też
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~No tak niezalogowany
6 maja 2022r. o 17:10
No tak, zdrowo wyglądające drzewo, które jest pęknięte i pewnie spruchniale w środku ( czyli puste ) ale co tam daje radość przeciez dzieci się wspinały. I krec dziecko spadło wypadek I znowu ze niekompetentni I dlaczego I czy można było zapobiec nieszczęściu. Zanim ocenicie czyjaś pracę pomyślcie

Zastosowana autokorekta

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Ametystowy Dąb niezalogowany
6 maja 2022r. o 18:25