Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA KGHM zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Nie ma pracy w Bolesławcu

3040
#misiek1032 nieaktywny
6 marca 2012r. o 12:29
jest praca tylko trzeba troche pochodzic popatrzec po necie ja szukalam 2 tygodnie i prosze jestem zadowolona bo chodzilam pytalam na necie szukalam trzeba tylko troche checi
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
6 marca 2012r. o 12:38
misiek1032 napisał(a): jest praca tylko trzeba troche pochodzic popatrzec po necie ja szukalam 2 tygodnie i prosze jestem zadowolona bo chodzilam pytalam na necie szukalam trzeba tylko troche checi

Pochodzić po mieście popatrzeć na co na sklepy?Na kartki na drzwiach przyjmę praktykantkę lub na staż.Młoda energiczną i najlepiej bezdzietną aby dużo czasu miała.
Ja pracowałam na produkcji nie mam doświadczenia za kasą i co mam teraz zrobić ze względu zdrowotnych na produkcje nie pójdę a za kase mnie nikt nie przyjmie to gdzie mam chodzić?
~ niezalogowany
6 marca 2012r. o 12:56
pracy nie ma a jak cos sie znajdzie to pracodawca ma kosmiczne wymagania w zamian oferujac minimalna krajowa lub niewiele wiecej. kto moze niech sie katapultuje do krajow skandynawskich lub wielkiej brytanii. tam bedzie zyl jak czlowiek, tu jak smiec.
~lol niezalogowany
6 marca 2012r. o 15:01
coz trzeba migrować :)
~ niezalogowany
27 marca 2012r. o 11:11
I jak poprawia się w Bolesławcu sytuacja ? Warto wracać ?
~~04 niezalogowany
27 marca 2012r. o 12:16