Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Gimnazjalisto, którą wybierzesz szkołę?

~ niezalogowany
8 kwietnia 2013r. o 20:05
Do Technikum Górnictwa nie ma chętnych?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~taki nikt niezalogowany
8 kwietnia 2013r. o 23:29
dajmy szansę ogólniakom = urząd pracy czeka :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
8 kwietnia 2013r. o 23:41
~GIM napisał(a): nie jestem jeszcze zdecydowany ale starsi koledzy twierdzą
że extra jest w logistyku.
Wszyscy zdali mature i odnoszą sukcesy w olimpiadach
uczestnicza tez w wykładach na uczelniach
myślę że to bedzie dobry wybór - tak twierdzi też mój tauśko :)

Potwierdzam :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~studentka niezalogowany
9 kwietnia 2013r. o 0:17
Jestem po technikum logistycznym i teraz studiuje na politechnice wrocławskiej. Niech mi nikt nie mówi ze LO jest super, bo dostać sie na studia jest łatwo po każdej szkole jeśli tylko zdasz maturę ale utrzymać bez wiedzy po technikum bardzo ciężko. Tam uczysz sie praktyki a przedmiotów które do niczego sie w realnym życiu nie przydadzą.


Gimnazjaliści idźcie do technikum, to jest na prawdę szkoła z przyszłością. Polecam.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Gość niezalogowany
10 kwietnia 2013r. o 13:49
ZSOiZ props!
zapraszamy ładne dziewczyny. polecamy tą szkołę, można dużo się nauczyć, przy okazji coś wypić i zajarać
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Gość niezalogowany
10 kwietnia 2013r. o 13:51
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra H. Sucharskiego!!!!!!!!! Jest najlepsza w Bolesławcu zawodowi nauczyciele, super atmosfera i wspaniali ludzie. Jeśli chcesz być zaakceptowany mieć wiele przyjaciół i wiele się nauczyć chodź do tej szkoły!!!! ZAPRASZAMY!!!!!!!!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~były uczeń niezalogowany
11 kwietnia 2013r. o 16:46
Tylko ZSHiU. Na studiach udzielam korepetycje z rachunkowości tak zostałem przygotowany. Serdeczne dzięki dla Pani AK.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Piotr niezalogowany
11 kwietnia 2013r. o 18:01