Nie dość, że ilość błędów razi w oczy, to na dodatek właściwie niczego się nie dowiedziałam.
Ogólny opis + jeden marny przykład to trochę biednie jak na coś, co ma trafić do czytelników niezorientowanych w temacie. Powinna też Pani zwrócić uwagę na to, że nie wszystkie ćwiczenia są dla wszystkich - niby wiadoma rzecz, ale często o niej się zapomina.
(...)
Fizjoterapeutka z zawodu, ale wiedza znikoma jeżeli chodzi o połączenie w sporcie to cieniutko. (...). Lumex a fitness to dwie różne branże jesteście najlepsi w tym co robicie ale dajcie spokój z fitnessem.
Zmoderowano 26.08.2013 godz.19:32 - powód: zbędne cytowanie oraz offtop (moderator)
Żal mi was ludzie, to takie łatwe krytykowac kogoś pozostając anonimowym. Po prostu zazdrościcie, że ktoś osiągnął więcej niż wy sami. Jestem studentem AWF i uważam, że artykuł jest merytorycznie poprawny, opieracie chyba swoją wiedzę takich śmiesznych gazetkach jak MH czy Szape.
Tekst jakich mnóstwo w internecie. I bardzo dobrze, że również na bolec pojawiają się tego typu artykuły. Każda inicjatywa, która zachęci ludzi do ruszania się jest cenna.
Kai i zdrowy: podane tutaj sa ogólne elementy rozgrzewki i co powinno się na nia składać.
I taki był cel ,aby przypomnieć po co jest rozgrzewka ,z jakich elementów powinna sie składać ,ile mniej więcej trwać i na co zwrócić uwagę.
jak dla mnie przekaz jest prosty i jasny.
Są różne sporty,rózne wysiłek,różne partie mm trzeba rozgrzewać bardziej inne mniej.
Nie wiem po co sie czepiacie.
Szkoda naszej Europy-była taka piekna,teraz czeka nas MuslimEuropa :(