ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4737, 23 października 2020r.
zaloguj się
zarejestruj się
reklama Zapraszamy
reklama Zapraszamy
reklama

BolecFORUM Rozpocznij nowy temat
ROZPOCZNIJ NOWY TEMAT
reklama

reklama

BolecForum


Tekst zlecony20 września 2020r. godz. 21:32, odsłon: 2071, Zlecony tekst
Niemal każda osoba, która kiedykolwiek kupiła coś w internecie, słyszała już o Amazonie.
Bolesławiec - Informacje: Pomysł na biznes w 2021 roku? - sprzedaż na Amazon! Pomysł na biznes w 2021 roku? - sprzedaż na Amazon! (fot. )

Amazon to największy na świecie sklep internetowy z siedzibą w Stanach Zjednoczonych i, mimo że w Polsce wciąż można wyróżnić inne strony, które, póki co cieszą się większą popularnością niż Amazon, ale prawdopodobnie jest to kwestia czasu. Sprzedaż na Amazon to najlepszy pomysł na biznes w 2021 roku. Każda osoba, która chce zostać internetowym przedsiębiorcą, powinna skorzystać właśnie z tego rozwiązania. Dlaczego warto sprzedawać na Amazon? Jak zacząć? Jak zwiększyć swoje szanse na sukces z amzteam.pro? Odpowiadamy!

Garść statystyk od Amazon

Amazon nie bez przyczyny jest uważany za największy na świecie. Około 45% całej sprzedaży w Stanach Zjednoczonych przechodzi właśnie przez Amazon. Według rankingu BrandZ na 2019 rok Amazon zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych marek na świecie. Apple jest na drugim miejscu, Google na trzecim. W Europie główny magazyn Amazona znajduje się w Wielkiej Brytanii, ale są też magazyny w Niemczech, Francji, Włoszech czy Hiszpanii. Sprzedając i umieszczając towary w europejskich magazynach Amazon, wystarczy jedno konto na Amazonie. Udział Amazona w amerykańskim rynku e-commerce wynosi 45%. Na Amazonie jest około 12 milionów pozycji we wszystkich swoich kategoriach i usługach. Jeśli spojrzymy szerzej na wszystkie przedmioty, które wystawiają sprzedawcy na Marketplace, liczba ta wzrośnie do około 500 milionów. Taka liczba pokazuje, jak duża jest konkurencja, ale również ogromne możliwości. Według Statisty Amazon odpowiadał za 45% wydatków na e-commerce w USA w 2019 r. - liczba ta ma wzrosnąć do 47% na koniec 2020 r. Przychody netto Amazona wzrosły o ponad 47 miliardów dolarów w ciągu roku, z 232,9 miliarda dolarów w 2018 roku do 280,5 miliarda dolarów w 2019 roku. Na całym świecie jest ponad 100 milionów członków Amazon Prime i zazwyczaj każdy z nich wydaje ponad 1000 USD rocznie. Może to być dodatkowa zachęta do skorzystania z Amazon lub przynajmniej kwalifikowania przedmiotów do Prime. Osoby bez członkostwa w Prime wydają nieco mniej - około trzy czwarte kupujących poza Prime wydaje od 100 do 500 USD rocznie na Amazon. Jedną z branż, które cieszą się zwiększającą popularnością, jest np. branża majsterkowania. W Ameryce i w państwach, w których funkcjonuje Amazon, strona pojawia się zazwyczaj na pierwszej pozycji przy porównywaniu cen. W każdej sekundzie Amazon odnotowuje sprzedaż o wysokości 4722 USD, w każdej minucie sprzedaż wynosi 283 000 USD, natomiast w ciągu godziny średnio ponad 17 milionów dolarów. Około 80% sprzedawców Amazon korzysta z różnych platform do sprzedaży. Sprzedawcy chcą zapewnić sobie stały dochód, więc dywersyfikują działalność na innych platformach i nie ograniczają się do sprzedaży na Amazon. Liczba klientów na Amazon stale rośnie. Oczekuje się, że w 2021 roku ponad 2,14 miliarda ludzi na całym świecie będzie kupować towary i usługi online, w porównaniu z 1,66 miliarda globalnych nabywców cyfrowych w 2016 roku (źródło: Statista). W 2019 roku było 225 000 sprzedawców, których sprzedaż przekroczyła 100 000 dolarów. Według raportów Amazon w 2018 roku na całym świecie było 200 000 sprzedawców z ponad 100 000 USD sprzedaży w 2018 r., która wzrosła o 12% do 225 000 w 2019 r.

Dlaczego warto sprzedawać na Amazon?

Sprzedawanie na platformach internetowych, takich jak Amazon, przynosi korzyści zarówno sprzedawcy, jak i samej platformie. Zacznijmy od najważniejszej korzyści ze sprzedaży w serwisie Amazon: to możliwość sprzedaży na najpopularniejszym Marketplace w internecie. Amazon od lat dominuje na rynku sprzedaży. Amazon przyciąga ponad 180 milionów odwiedzających miesięcznie i oferuje ponad 500 milionów produktów. Dzięki temu bez problemu możemy dotrzeć do ogromnej ilości klientów na całym świecie. Kolejną zaletą handlu na Amazon jest to, że ze względu na jego skalę istnieje ogromny potencjał wejścia na zupełnie nowy rynek. Kupujący nie muszą już szukać naszej firmy w Google, a znaleźć produkty na stronie Amazona. Kluczem do pozyskania nowych klientów jest zapewnienie wysokiej jakości obsługi i satysfakcji, takiej jak terminowa i profesjonalna realizacja zamówień. Dzięki temu można liczyć na powtarzające się zamówienia. Sprzedawcy na Amazon mają bezpośredni dostęp do milionów potencjalnych nowych klientów. Ruch na stronie już istnieje, co oznacza niższe koszty reklamy i promocji. Przekłada się to na znacznie wyższe współczynniki konwersji, a tym samym większą sprzedaż. Nowi klienci często zostawiają recenzje, a Amazon to doskonałe miejsce na uzyskanie recenzji klientów. Jako znani sprzedawcy Amazon iw naturalny sposób zapewniają klientom doskonałe wrażenia z użytkowania, ponieważ są to bardzo znane firmy. Możliwość sprzedaży na zaufanym rynku daje konsumentom pewność, że zakupy są bezpieczne.

Rozpoczęcie sprzedaży na Amazon

W ostatnim czasie do grona sprzedawców Amazona dołączyli także polscy przedsiębiorcy. Handel na Amazonie z Polskie, jak z każdego innego kraju na świecie, odbywa się zdalnie. Punktem wyjścia tej działalności jest rejestracja jako sprzedawca na stronie Amazon. Przedsiębiorca wybiera również niszę i decyduje, w jaki sposób chce sprzedawać na Amazon. W tym celu zalecamy, aby początkujący sprzedawca zapoznał się z recenzjami kupujących w Amazon, którzy kupują różne produkty, oraz konkurentów, którzy je sprzedają. Poza tym bardzo ważne jest przeprowadzenie badań rynku i wyszukanie niszy, która będzie najlepiej dostosowany do naszych możliwości i celów. Większość osób sprzedających na Amazon z Polski korzysta z takiej opcji jak dropshipping, czyli sprzedaż produktów, które nie są przez nas wytwarzane. W takiej sytuacji kluczem do sukcesu jest wybór odpowiedniego dostawcy. Jeśli już wiemy, jak wybrać produkt do sprzedaży na Amazon, zdecydowaliśmy się na jego rodzaj i mamy pomysł, na sprzedaż, musimy wybrać dostawcę lub rozpocząć produkcję swoich produktów. Transport towaru warto powierzyć zaufanym dostawcom posiadającym własną sieć logistyczną lub skorzystać z opcji Fulfilment by Amazon.

Co to jest FBA (Fulfillment by Amazon)?

FBA (Fulfillment by Amazon) to specjalna płatna usługa dla sprzedawców, która umożliwia wykorzystanie magazynów Amazon. Obejmuje realizację zamówienia, przyjęcie towaru do magazynu, przechowywanie, pakowanie towaru przed wysyłaniem i dostarczanie towaru do kupującego. Ten program może być wykorzystywany do sprzedaży niektórych lub wszystkich produktów z naszego asortymentu. Wybrane produkty będą przechowywane w najnowocześniejszych magazynach Amazon. Dostępność opcji Super Saving Shipping zapewnia bezpłatną wysyłkę klientom przy zamówieniach powyżej 35 USD. Oprócz magazynowania usługa FBA obejmuje etykietowanie towarów, dostawę, a także, w razie potrzeby, zwrot towarów. Od portali pośredniczących w sprzedaży oczekuje się coraz wydajniejszych rozwiązań, a usługa FBA, czyli Fulfillment by Amazon jest jednym ze sposobów na spełnienie oczekiwań sprzedawców. Każdego dnia za sprawą amazon miliony produktów przemierzają świat, by trafić do odbiorców (magazyny Amazon znajdują się na całym świecie, nawet w miejscach, w których nie funkcjonuje oddzielna witryna sprzedażowa jak np. w Polsce). Fulfilment by Amazon to rozwiązanie oparte na dropshippingu, czyli na modelu logistycznym, polegającym na przeniesieniu odpowiedzialności za dostawę ze sprzedawcy, na dostawcę.

Amazon FBA obsługuje cały proces sprzedażowy, tzn. obsługa procesu logistycznego związanego z towarem jest po stronie Amazona. Amazon FBA to dla sprzedawców działających dotychczas tylko na polskim rynku, zupełnie coś nowego. Dzięki sprzedaży na Amazon można dotrzeć do klientów na całym świecie. Najważniejsze jest to, że zadanie sprzedawcy ogranicza się jedynie do dostarczenie towaru na odpowiedni magazyn, jaki wskaże Amazon i zadbanie o to, aby produkt się sprzedawał (np. poprzez odpowiednie wystawienie towaru na sprzedaż i stosowanie reklam na Amazonie). Po tym jak klient kupi towar, pracownicy Amazona pakują go w odpowiedni karton zabezpieczający i wysyłają do klienta. Amazon zajmuje się również obsługą klienta w przypadku zwrotu towaru. Amazon informuje sprzedawców o każdym podjętym działaniu. Trzeba przy tym pamiętać, że taka usługa nie jest darmowa – za profesjonalna obsługę Fulfilment by Amazon trzeba zapłacić.

Fulfilment by Amazon – zalety i (nieliczne) wady

Korzystając z usługi Fulfillment by Amazon zrzucamy z siebie część odpowiedzialności za obsługę klienta. Nie musimy magazynować swoich towarów – zamiast tego producent wysyła je bezpośrednio do magazynów Amazon. Dzięki temu musimy zajmować się jedynie koordynowaniem zamówień i zdobywaniem klientów. Dzięki sprzedaży na Amazon mamy bardzo łatwy dostęp do sprzedaży swoich produktów na całym świecie. Niemcy, Wielka Brytania, Francja- możemy sprzedawać do tych państw za pomocą systemu dropshipping bez konieczności wychodzenia ze swojego domu. Unikamy również skomplikowanej wysyłki i sprzedaży za zagranicą na własną rękę. Nie można zapomnieć o transparentności i rzetelności Amazon. Firma amazon jest gigantem w branży e-commerce, dlatego zarówno my, jak i nasi klienci możemy być spokojni o wiarygodność i najwyższą jakość obsługi. Jak już wspominaliśmy wcześniej, z Amazona rocznie korzysta kilkaset milionów klientów i zdecydowana większość jest zadowolona z usług. Doskonale skonstruowany model sprzedaży daje nam pewność, że zamówiony towar zawsze dotrze do klientów na czas. Pozostając w temacie czasu, błyskawiczna obsługa to kolejna zaleta Fulfillment by Amazon. Mając firmę handlową realizującą każdego dnia dziesiątki zamówień, bardzo łatwo o opóźnienia. Na szczęście nie dotyczy nas to w momencie, kiedy korzystamy z usługi FBA. Metoda dropshipping jest stosunkowo nowa w naszym kraju, dlatego znacznie lepiej zacząć od sprzedaży za granicą – np. na rynku w Niemczech lub Wielkiej Brytanii. Dużą zaletą jest również pomoc od specjalistów zatrudnionych przez Amazon. Będąc sprzedawcą korzystającym z FBA pozostajemy z nimi w kontakcie przez cały czas i zawsze możemy liczyć na pomoc w rozwiązywaniu bieżących i nagłych problemów. Nawet tak dobrze przemyślane rozwiązania mają pewne minusy – pierwszą z nich są opłaty. Usługa FBA jest płatna i jeżeli dodamy komisje za sprzedaż na Amazon, osiągane zyski za pojedynczą sprzedaż będą niższe. Kiedy wysyłamy swoją listę produktów firmie amazon, w pewnym stopniu tracimy kontrolę nad tym, gdzie i w jaki sposób są przechowywane. Wysyłając dany produkt bezpośrednio, klient może indywidualnie z nami omówić pewne warunki. Zdarza się, że rozmaite wymagania stawiane są po obu stronach. Mając między sobą pośrednika modelu dropshipping jesteśmy niejako uzależnieni od jego warunków. Nie możemy indywidualnie z klientem dogadać sposobu wymiany produktu, ponieważ całą politykę wysyłki i zwrotów realizuje Amazon.

Jak odnieść sukces na Amazon? – Amzteam.pro

Sprzedaż na Amazon to doskonały pomysł na biznes w 2021 roku. Nie można jednak zapominać o ogromnej konkurencji. W jej pokonaniu może nam pomóc firma Amzteam.pro. Profesjonalna obsługa konta na Amazon może obejmować konkretne zadania (np. kampanie reklamowe lub wprowadzanie produktów do sprzedaży) lub pełną obsługę od założenia konta do sprzedaży. Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia strony Amzteam.pro!

Jeśli chcesz naprawdę zwrócić na siebie uwagę internautów, potrzebny jest Ci naprawdę profesjonalny doradca SEO – taki, jak firma SEOMANAGMENT. Oferuje ona kompleksową obsługę każdej witryny internetowej, począwszy od pozycjonowania w wynikach wyszukiwania po kompletny audyt SEO. Promować się możemy lokalnie, jak i na terenie całego kraju, dzięki czemu możemy dotrzeć do dokładnie takiej grupy docelowej, do jakiej zamierzaliśmy. Współpraca z SEOMANAGMENT to praktycznie gwarancja sukcesu naszej firmy.

Daj nam Cynk - zgarnij nagrodę!

Byłeś świadkiem jakiegoś wypadku lub innego zdarzenia? Wiesz coś, o czym my nie wiemy albo jeszcze nie napisaliśmy? Daj nam znać i zgłoś swój temat!

Wypełnij formularz lub wyślij pod adres: redakcja@bolec.info.

Kontakt telefoniczny z Redakcją Bolec.Info: +48 693 375 790 (przez całą dobę).


Pokaż/ukryj komentowany tekst

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1

~Koralowy Dyptam   21 września 2020r. o 8:00

~Koralowy Dyptam

Postów:

Drogo.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~Żonkilowa Kokoryczka   21 września 2020r. o 21:45

~Żonkilowa Kokoryczka

Postów:

Absolutnie nie polecam. Aby sprzedawać na Amazonię musisz udostępnić mu faktury od kogo kupujesz towar. W ten sposób Amazon ma kontakt do wszystkich twoich dostawców. Jak interes idzie Ci dobrze, Amazon rozwiązuje z tobą umowę i sam zaczyna sprzedaż twoich artykułów. Absolutne NO GO ale niestety tak wyglada rzeczywistość. Ty rozwijasz interes, inwestujesz w niego czas i pieniądze po czym Amazon go przekłamuje.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1

reklama Zapraszamy
reklama Centrum Szkoleniowe zaprasza!