Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Kompromis ukryty w regulaminie
~Czekoladowy Ligustr niezalogowany
7 lutego 2018r. o 12:31
Trzeba było zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Przekrwiona Lilia niezalogowany
7 lutego 2018r. o 15:25
~Czekoladowy Ligustr napisał(a): Trzeba było zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta.



TAK NAPISAŁ RZECZNIK/
W większości przypadków sprzedawcy nie przyjmują zakupionych pełnowartościowy towarów - mówi Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów w Bolesławcu Waldemar Sawicki. - Jeżeli towar jest wadliwy to konsumentowi przysługuje prawo złożenie reklamacji, która powinna być rozstrzygnięta w ciągu czternastu dni. Martes Sport, powinien wywiesić w sklepie do publicznej wiadomości, swój regulamin. Z tego co Pan mówi wynika, że w tym przypadku sprzedawca przyjmuje zakupiony pełnowartościowy towar pod warunkiem, że wymieniony zostanie na inny. To oznacza, że firma ta dała możliwość klientowi wymiany, nawet wadliwego, towaru na inny, co jest niewątpliwie kompromisem i dobrym działaniem z ich strony. Większość firm, po odejściu klienta od kasy, nie przyjmuje zwracanych towarów i nie stosuje żadnych kompromisów. Co jest zgodne z obowiązującym w Polsce prawem - dodaje.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Smolista Pęcherznica niezalogowany
7 lutego 2018r. o 15:43
Uznanie zwrotu pełnowartościowego towaru, to jedynie DOBRA WOLA sprzedającego. Dlaczego większości z was wydaje się , że mając paragon możecie sobie od tak coś oddać ? Regulamin niema tu nic do rzeczy, tak stanowi prawo. Zwrot przysługuje jedynieprzy zakupach przez internet
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Szarożółta Magnolia niezalogowany
7 lutego 2018r. o 16:19
Tez tam nie kupie niczego. bo skoro towar byl uszkodzony powinni mu oddac pieniadze a nie wymuszac na kliencie zakupu czegos czego nie potrzebuje
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Błękitnawy Miłorząb niezalogowany
7 lutego 2018r. o 20:46
Miałam podobna sytuacje kupując buty dla męża w domu okazało się ze są za duze wymieniłam na mniejsze ale te mniejsze były dalej za duze ale już ciasne w palcach. więc but nie nadaje się do noszenia w sklepie wielki problem o zwrot pieniędzy skoro towar jest wadliwy, dzwoniłam do kierownika rejonu wszyscy rozkładają ręce bo takie maja zapisy. wiec skoro takie maja zapisy niech informują każdego klienta o nich przy kasie a nie malutkimi literami pisać regulamin. nie polecam tego sklepu i nigdy więcej zakupów w nim nie zrobię.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Ciemnofioletowa Jeżyna niezalogowany
8 lutego 2018r. o 12:21
Chiński market "Sportowy" z fatalna jakoscia, przed zakupem radze sprawdzic, gdyz 95% towaru to niestety nie najlepszej jakosci towar z Azji. To nie jest firma, ktora stawia na jakosc tylko zysk. Nikt nie robi badan ani pod katem bezpieczenstwa ani jakosci produktu. Ciekawa jestem ile produktow ma Oecotex? Chcecie mniec Panstwo dobry jakosciowo towar radze zaplacic odrobine wiecej i kupic towac w sklepie z uczciwa polityka sprzedazy. W przypadku nowego, wadliwego towaru sprzedaca powinien natychmiast zwrocic pieniadze i przeprosic klienta.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMAMrowka zaprasza