![]() |
Strona 1 | ||
Innson | 1 stycznia 2015r. o 17:46 |
Postów: 1 |
Od bieżącego roku będziemy potrzebować podpisu elektronicznego. Czy możecie polecić jakiś zestaw? Na co zwracać uwagę przy jego wyborze? |
Zgłoś do moderacji | Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź |
~jan | 1 stycznia 2015r. o 20:56 |
Postów: |
A czy deklaracje VAT też koniecznie będzie trzeba składać drogą elektroniczną? |
Zgłoś do moderacji | Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź |
hylen | 2 stycznia 2015r. o 9:52 |
Postów: 44 |
Z tego co się orientuję to tak. Teraz można składać je elektronicznie. Nie jest to jednak problem, powiem Ci,że jest to duża oszczędność czasu i jest to bardzo proste. Wracając do podpisu elektronicznego możesz zobaczyć sobie jakie zestawy oferuje Eurocert: https://eurocert.pl/podpis-elektroniczny,100.html W firmie od jakiegoś czasu korzystamy z jednego z nich ( jest wymóg, że jedno stanowisko musi obsługiwać właśnie podpis elektroniczny). Czasami bardzo się to przydaje. |
Zgłoś do moderacji | Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź |
~ | 2 stycznia 2015r. o 13:47 |
Postów: |
Używam tego: http://www.certum.pl/certum/cert,oferta_podpis_elektroniczny.xml Serwis na miejscu w Bolesławcu |
Zgłoś do moderacji | Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź |
~a | 2 stycznia 2015r. o 14:11 |
Postów: |
~ napisał(a): Używam tego: Tez używam tego i jak załatwialem to oni najmniej mieli zamieszania z papierami. jakie potrzebowałem złożyć |
Zgłoś do moderacji | Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź |
~Wiola | 2 stycznia 2017r. o 20:45 |
Postów: |
Ja używam http://netvet.pl/podpis-elektroniczny bezpieczny podpis elektroniczny z certyfikatem kwalifikowanym, dużo mam do podpisywania to mi się bardzo przydaje. |
Zgłoś do moderacji | Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź |
![]() |
Strona 1 | ||