ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4738, 24 października 2020r.
zaloguj się
zarejestruj się
reklama Zapraszamy
reklama Zapraszamy
reklama

BolecFORUM Rozpocznij nowy temat
ROZPOCZNIJ NOWY TEMAT
reklama

reklama

BolecForum


Zgłoszenie treści posta do moderacji

Zgłaszający:

Temat dyskusji: oddziała ortopedii urazowej w Bolesławcu

Treść posta:
~~ napisał(a):
moim zdaniem problem nieuprzejmego czy też złośliwego zachowania personelu medycznego nie bierze się znikąd, nie mam tu na myśli charakteru danej osoby a coś innego. Wielu z nich pracuje po kilka zmian bo nie ma wystarczającej liczby personelu, do tego stres, monotonia i też niejako wypalenie zawodowe.

Najważniejszym powodem według mnie jest jednak zachowanie samych pacjentów. Pamiętajmy, że dobro odpłaca dobre a zło odpłaca złem. Jeżeli pacjent od samego wejścia jest zły i niemiły w stosunku do personelu bo zakłada że będzie i tak traktowany jak gówno to nic dziwnego że oni tym samym mu odpłacają. Polakom potrzeba trochę więcej pokory i samodyscypliny.

Sama pracuję z ludźmi i wiem jak to jest, jak wchodzi człowiek i od razu po minie widać że jest nastawiony arogancko i pretensjonalnie, wówczas i ja taką postawę przyjmuję. Co innego kiedy przychodzi może i zdenerwowany czy przygnębiony swoim problemem ale zachowuje się z uprzejmością i prosi o załatwienie sprawy a nie wyżywa się psychicznie na pracowniku bo ma jakiś problem.

Oczywiście nie jest to regułą i czasem faktycznie trafia się lekarz z "humorami" czy ponura pielęgniarka ale ludzie są różni, nikt z nas nie jest idealny, trochę uśmiechu i życzliwości zawsze pomaga, nawet jeśli czujemy się obrażani a tego radzę do siebie nie brać i będzie ok :)





hm... ten komentarz wydaje się być pełen sprzeczności...

Powód zgłoszenia:
Przepisz kod z obrazka



reklama Zapraszamy
reklama Zapraszamy