Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Urwał koło i pojechał dalej
~wnuczek niezalogowany
19 grudnia 2016r. o 12:21
znam go , to stary pijak i degenerat . W okolicy wszystkie kury juz przejechał !!!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~klucznick niezalogowany
19 grudnia 2016r. o 12:30
~~ja napisał(a): Kazy idioto wie 2700 sprinter 115 kw 156 ps ale ty baranie jesteś za głupi kozibobku gdyby wtedy mieli inkubatory nie trzymali ciebie w słoiku po ogórkach teraz są skutki płaska ziemia lotnisko goni samolot jestem kierowcą a tak naprawdę jesteś bezrobotnym f.i.u.t.em.
tak czytam te twoje posty to się tak zastanawiam czy ty przypadkiem nie masz jakiejś choroby cywilizacyjnej zwanej chorobliwa zazdrość?bo tak ci żal duupe ściska strasznie,musisz sobie kupić maść na bul duupy,nie trafiłeś nie jest to sprinter ani inny grat tego pokroju,ale zgaduj dalej.ćwierć inteligent w rozmowie jak nie ma argumentów do rozmowy to wyzywa rozmówcę ,tak jak robisz to ty :* ten po prawej to ty ,ten po lewej to moja dupa.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ niezalogowany
19 grudnia 2016r. o 12:38
Klucznik...ból
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
19 grudnia 2016r. o 14:07
-klucznick jezdzi japoncem. ;)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ja niezalogowany
19 grudnia 2016r. o 15:36
a czym ... z budowlani może jeździć zukiem

Zastosowana autokorekta

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ja niezalogowany
19 grudnia 2016r. o 15:38
kuźni masz gębę czerwoną jak dupa pawiana
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Koleś z bety :D niezalogowany
20 grudnia 2016r. o 2:22
ram pam pam :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ niezalogowany
20 grudnia 2016r. o 6:17
Klucznik to przykład typowego buraka za kierownicą. Taki kierowca tira który w d... był i g... widział ale pogadać musi a najlepiej wszystkich zwyzywac. To jego główne argumenty. Pewnie prawko kupił i teraz wielki kierowca ale taczki.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się: