Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Bricomarche zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Jak się nazywa Twój Bóg ?

~~ niezalogowany
23 kwietnia 2017r. o 20:56
~~młotnaimbecyli napisał(a):
zrobcie sobie impreze zakrapiana METANOLEM, jeszcze tylko falko zaproscie hihihh

Mówisz - młoto_imbecylu - że metanol jest gorszy od wody święconej? Trudno mi to oceniać - nie mam doświadczenia - ale ci wierzę na słowo jako staremu praktykowi.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Kiedys sie spotkamy :) niezalogowany
23 kwietnia 2017r. o 21:03
Siema! Pozdro dla chorego na pustkę w głowie zalożyciela tematu!!
Co tam u króla palikota?
~~ niezalogowany
23 kwietnia 2017r. o 21:16
~~Kiedys sie spotkamy :) napisał(a): Siema!
Co tam u króla palikota?

Siema. To samo co u waszego Misiewicza.
~~ niezalogowany
23 kwietnia 2017r. o 21:19
~~ napisał(a):
~~Kiedys sie spotkamy :) napisał(a): Siema!
Co tam u króla palikota?

Siema. To samo co u waszego Misiewicza.

Pieknie. Misiewicz i Palikot jest wasz.
14505
DP
23 kwietnia 2017r. o 21:19
DP napisał(a): wiem co napisałam

a ty rozum to jak chcesz ;)

dodam jeszcze tylko

„Dwie przesady: wykluczyć rozum, przyjmować tylko rozum.”
- Blaise Pascal

dobranoc
~~ niezalogowany
23 kwietnia 2017r. o 21:26
"Jak się staje w rozkroku to można stracić jaja" - moje.

"Wiara zaczyna się tam gdzie kończy się ludzka wiedza" - nie moje.
14505
DP
23 kwietnia 2017r. o 21:33

zawsze stój na lekko ugiętych nogach

dlaczego?

domyśl się ;)
2900
#falco nieaktywny
24 kwietnia 2017r. o 6:33
:D
no proszę ....japa ''odpalił wrotki '' ;) i chyba mimo wszystko jest człowiekiem ''miałkiej wiary'' skoro tak szybko zwątpił w swoją ''misję '' :D