Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Villaro zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Bolesławiecka Brama Przyjaźni coraz bliżej ukończenia! Sprawdziliśmy postępy prac przy ul. Prusa [WIDEO]
~~Złocistobrązowy Tojeść niezalogowany
6 godz. 43 min. temu
Dziękuje za blokade moich komentow:) szkoda, ze literatury i dobrej publicystyki nie czytasz z takim.pietyzmem.i zaangazowaniem.jak.mnie :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~redaktor niezalogowany
6 godz. 41 min. temu
~~Złocistobrązowy Tojeść napisał(a): Dziękuje za blokade moich komentow:) szkoda, ze literatury i dobrej publicystyki nie czytasz z takim.pietyzmem.i zaangazowaniem.jak.mnie :D

Nie mam czasu na czytanie, jestem informatykiem z 20 letnim stazem.
~~ niezalogowany
6 godz. 18 min. temu
Kto za to zapłaci ? Gdzie staniesz trzeba płacic miastu za parkowanie a tu takie "wydawnictwo" pieniędzy publicznych. Niech jeszcze teczę postawią!
~~Ja niezalogowany
6 godz. 17 min. temu
Brama przyjaźni????
To w tej branie lezal kiedyś narkoman. Moja mama będąca sama chora ( psychicznie) idąc ze mną zauważyła , ze leży. Narobiła rabatu ale ludzie dookoła " Pani go zostawi on tylko naćpał się..."
Mialam moze 8 lat... I zapamiętałam to przez kolejne 30... bramą przyjaźni tego nazwać nie można ale chyba braku empatii
~~Złocistorudy Rdest niezalogowany
5 godz. 36 min. temu
A ja uważam że jest to super pomysł i dostanę wykonanie. Byłoby super gdyby miasto np zrobiło jakiś mural z akcentem ceramiki. Ja jestem na tak!
~~Złocistobrązowy Tojeść niezalogowany
5 godz. 34 min. temu
~~redaktor napisał(a):
Ktoś napisał: ~~Złocistobrązowy Tojeść napisał(a): Dziękuje za blokade moich komentow:) szkoda, ze literatury i dobrej publicystyki nie czytasz z takim.pietyzmem.i zaangazowaniem.jak.mnie :D

Nie mam czasu na czytanie, jestem informatykiem z 20 letnim stazem.