Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Jesienne pogaduchy i bajanie przyjaciół :)

6979
E
12 marca 2012r. o 20:54
O mamo, nie wiedziałam, że jestem taką dobrą :| nauczycielką :D :D

"Szukam świata w którym jedna jaskółka czyni wiosnę, gdzie szewc w butach chodzi, gdzie jak Cię widzą, to dzień dobry. Szukam świata, gdzie człowiek człowiekowi człowiekiem" J.B.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
4335
#Pannazdzieckiem nieaktywny
12 marca 2012r. o 20:57
A mówiłem , uwierz w siebie :D

Ludzie w zasadzie myślą logicznie. Problem polega na tym , że operują na nie pełnych , bądź fałszywych informacjach. I dlatego taką logikę trzeba w du... ży kapelusz włożyć . Krzysztof Karoń.
4382
#rusalka nieaktywny
12 marca 2012r. o 21:14
temat mi sie chyba nie załozyl...jeśli ktos jest mądrzejszy,niech wklei mojego posta ,gdzie trzeba , witajcie kochani i żegnajcie na razie ...cos sie dzis wyrobić nie moge ....

oto Obiektywna strona nieistotnych.pl

Niech mi sie nikt nie waży tego kasować ... kilkakrotnie wchodząc na portal pana gwizdołka i pani drezynki czyli nie... spotkalam sie z ostrą krytyka tegoż portalu, zarzuty sa smieszne ,a napawanie sie jakimis ''wpadkami'' godne dzieci z piaskownicy, ale ja nie o tym ...otóz obiektywny pan redachtór gwizdołek ze swoją redachtorska świtą, kasowali uprzejmie wszystkie moje posty,gdyż obiektywnie osmieszały pełne kompleksow małego chłopczyka zachowania pana Gwizdołka ...niestety nie udało mi sie uzyskac informacji,dlaczegóz to ,tak obiektywny portal za 3 zł na miesiac nie daje dojść do głosu zwykłej kobiecicie,ktora nie wyzywa,nie ubliża , usiłuje wręcz pomóc namawiając pana gwizdołka na terapię ,mającą na celu wyleczenie go z kompleksow,syndromu niekochanego dziecka i ostatniego osła w klasie,na co wskazuje jego napawanie sie pseudowyższoscią jego portalu za 3 zł .