Z ostatnich minusów:
Plyta Cool Kids of Death - 2006 to porażka totalna, tak jak ich druga płyta jest naprawdę dobra, tak najnowsza to totalna porażka, lekkie granie, bardziej w stronę myslovitz niż tą hejtową, za którą ich lubiłem:P
Z plusów:
Kapela ze wsi Warszawa- świetny folk, znani na świecie a w Polsce jakoś niedoceniani. Polecam płytkę "Wykorzenienie"
Fisz&Emade - NieBoNie - nie znam się na hiphopie(chociaż on malo z hh ma wspólnego ale z tą sceną kojarzony:P), ani w twórczość tych kolesi nie wnikałem ale polubiłem i cenię:)
Pink Freud - świetny jazz, póki co mam singielek "spring`02" ale przyjemna płytka, powpletywane ostre riffy i ogólnie tak samo masakra:D
Herzklekot - "666" - polski digital hardcore, total underground, kolesie wszystko nagrywali w domku, gitarka nagrana do mikrofonu i na kompie nałożone przestery, teksty typowe dla tej muzy - 100%anti sistem, crass - typowo anarchopunkowo:D:D:D http://www.hercklekot.za.pl/ - z ich stronki można legalnie całe płytki tej kapeli ściągać za fri:P
No i juz mi sie nie chce opisywać to tylko wymienie moje ostatnie podniety:
Bambix, Born Against, As Friends Rust i Suicide Bid(jedno z niewielu fajnych reggowych kapel które podobają się:P)
heh głupi ja;p
Atari Teenage Riot,zresztą wogole cały Digital Hardcore:D jestem ostatnio zafascynowany tą muzyka ,a Herzklekot daje rade :D.Jeszcze Peaches fajna kapela spod znaku elektropunka.No i hardtekno po imprezie w Grudzy wryło mi sie troche w głowe ;)
Ostatnio wkręcił mi sie zespół Dimmu borgir :D Fajowy black metal a z lżejszych klimatów Anathema - bardzo nastrojowy Rock lubie też Samael - metal z dużą ilością elekroniki :d
Dobre sa : Hawthorne Heights, Atreyu, Disturbed, Chimaira, Static-X :) Raz dobry wokal dwa fajne utworki ogolnie :) Do tego mozna dodac jeszcze pare innych zespolow ale nic :P