Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

opony używane

~~ niezalogowany
31 sierpnia 2017r. o 13:00
Nie kupuj używanych opon do samochodu osobowego,chyba,że do przyczepki bagażowej.Nie wiesz kiedy i w jakich warunkach będziesz musiała/musiał przyspieszyć,a na używanej nigdy nie będziesz pewna/pewien,czy wytrzyma.Są w internecie dobre polskie opony za umiarkowaną cenę,czy to Dębica,czy Kormoran.Niedrogie są też Uniroyal.Jestem starym kierowcą z doświadczeniem i wiem,co piszę.Jeśli masz większą kasę kup opony klasy premium,jeśli mniejszą,klasy średniej.Ja jeżdziłem na Fuldach,teraz jeżdżę na Dębicach Presto/nawet są cichsze/.Nowe,znaczy pewne,a w necie zapłacisz taniej za taką samą oponę aniżeli w punkcie wymiany.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ niezalogowany
31 sierpnia 2017r. o 15:54
Racja, żaden mądry używanych gum nie kupuje bo polskie są dobre i można kupić w rozsądnej cenie. Niektórzy mówią - mam używane w dobrym stanie, jasne gdyby były w dobrym stanie to poprzedni właściciel nie pozbywałby się ich.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Ja niezalogowany
31 sierpnia 2017r. o 16:00
Chcę tym samochodem pojeździć do wiosny (zima tuż tuz), a muszę zmienić opony. Nowe jakieś najtańsze to ponad 800zł, a samochód warty 2000... Teraz przywalicie się do samochodu? Oczywiście kolejny będzie nowka z salonu. Darujcie sobie te wywody.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Driver niezalogowany
31 sierpnia 2017r. o 16:05
A ja wam polece mlodego goscia o ile pamiętam Baartek z Kierzna, niema tego duzo ale w dobrej cenie 2,3max 4 letnie opony z Niemiec, jego stary tam na serwisie tyra,ja go zdybalem na OLX,POZDRAWIAM
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~bezdętkowy niezalogowany
31 sierpnia 2017r. o 16:07
~~ napisał(a): Racja, żaden mądry używanych gum nie kupuje bo polskie są dobre i można kupić w rozsądnej cenie. Niektórzy mówią - mam używane w dobrym stanie, jasne gdyby były w dobrym stanie to poprzedni właściciel nie pozbywałby się ich.