~HE napisał(a): ~misiu napisał(a): Może i tak ale niektórzy je" delikatnie "rozcieńczają już po za tym jednym miejscem ................widziałem paliwo po takim " bezpośrednim dostawcy " , 60 litrów trzeba było wypompować z auta bo nie daj Boże jazda na wodziance , wtryski szlag trafił . .
Ty misiu pewnie widziałeś jak pani na stacji dolewa pięć wiader wody do zbiornika pod ziemią.
A misiu jeździ cały czas na oparach i tankuje po 15 zł bo go na więcej nie stać, a potem zdziwiony skąd ma tyle wody w zbiorniku? No na pewno mu na stacji dolali. Poczytaj misiu skąd ci się tam ta woda wzięła.
Tak właśnie się zbiera woda w zbiorniku,a jeżeli chodzi o stacje paliw to komputer steruje tym ile % wody może znajdować się w paliwie dla przykładu podam prosty przelicznik,1 kropla wody na 1 litr paliwa jeżeli ta norma zostanie przekroczona to komputer wstrzyma sprzedaż paliwa.Te wasze teorie o tysiącach litrów wody to bajka.Tak samo o oktanach poważna dyskusja,gdyby paliwo miało 86 oktan to byś (chemiku)z miejsca nie ruszył samochodem cz mówimy tu o twoim vw golf lll?,to samo tyczy się diesla liczba cetanowa czyli szybkość spalania i czystość spalania (nadążasz) ?? po 1 wyczść swój zbiornik paliwa(kiedy go czyściłeś ?? nigdy ,a trup ma 15 lat) po 2 trzeba odwodnić zbiornik(denaturatem),po 3 wymieniaj filtr paliwa co 20 tyś w benzyniaku,a w dieslu co 10 tyś km,używaj preparatów do czyszczenia wtrysków pb i on,na jesień dolej 1 raz do paliwa 0,5 l denaturatu i powtarzaj to co rok,Jeżeli spełnisz te podstawowe zasady eksploatacji pojazdu to nigdy nie będziesz narzekał ani na paliwo ani na pojazd.i nie szukaj problemu w paliwie tylko zacznij od siebie i swojego pojazdu(trupa 15 letniego ?? )