Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Muzeum Ceramiki zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Najlepszy wójt poszukiwany
~Szczepański niezalogowany
14 listopada 2014r. o 13:57
~*** Opublikowane: 2014-11-14 11:52:32 ..............Komu płaci się za to żeby interes publiczny nie ucierpiał ? Urzędnicy jak Wójt mają obowiązek przestrzegać prawa , mają obowiązek koordynować pracę Urzędu Gminy , współpracować z Sołtysami czy Radnymi tak aby informować ludzi na czas o planowanych inwestycjach , spotkaniach o pracy Rady Gminy . Nie każdy siedzi od......

Dlatego tak mnie dzisiaj skoordynowali z dostępem do informacji w protokole z sesji Nr L/14 Rady Gminy Gromadka, która odbyła się 29 września 2014 roku. Po wczorajszym zebraniu z kandydatem Andruchowskim, które odbyło się w świetlicy wiejskiej Motyle dla mieszkańców wsi Motyle i Pasternik dyskusja dotyczyła też sprawy dostępu do informacji publicznej. Jeszcze pracujący radny Peter Andrzej, stwierdził, że nie ma problemu, aby samemu pojechać do biura rady i zapoznać się z protokołami z posiedzeń sesji Rady Gminy i posiedzeń Komisji Budżetowej.
Wykonałem telefon następnego dnia do Biura Rady Pani Alina Bednarek powiedziała, ze protokół będzie może dzisiaj udostępniony. Powiedziałem, że specjalnie już jadę do Gromadki to się z nim zapoznam na miejscu. Mogła powiedzieć przez telefon, że za 11 minut będzie zamieszczony na witrynie urzędu. Albo oddzwonić zaraz, a znają do mnie numer telefonu -jak coś w deklaracji śmieciowej było źle to zadzwonili w tej sprawie.
Przejechałem się w sumie dwadzieścia kilometrów, aby dowiedzieć się, że udostępniają tylko w czwartki od 11 do 14 - pokazała mi paragrafy - na załączonym zdjęciu widać jakie. Przy wyjściu z urzędu traf stał przy śmieciarce, nasz wójt Pawliszczy Dariusz i powiedział mi, że na to są paragrafy i rozporządzenia, a poza tym on ma tylko 27 osób zatrudnionych w gminie.
Nic dodać, nic ująć sam się zareklamował w jakim poważaniu ma mieszkańców.
Poza tym pytałem już raz wójta Dariusza Pawliszczego na zebraniu wiejskim ponad miesiąc temu przy okazji rozmów o remoncie świetlicy, czy to hakerzy zaatakowali witrynę Urzędu Gminy, ze brak jest protokołu z XLVII sesjii Rady Gminy Gromadka odbytej w dniu 24 czerwca 2014 r. i nadal nie ma i nie pisze dlaczego.

Pozdrawiam mieszkańców gminy i proszę głosujcie na mądrych radnych i wybierzcie nowego dobrego wójta. Zacznijmy interesować się sprawami gminy oraz rozliczajmy naszych radnych i wójta z pracy dla dobra mieszkańców.
WYBÓR JEST WASZ.

Na koniec, Panie Wójcie jak będzie z kanalizacją (oczyszczalnie) wsi Pasternik, dlaczego nie robimy tego najpierw, podobnie jak w miejscowości Gromadka, Borówki, Krzyżowa, Osła, Osła kolonia i Różyniec. Kanalizacja i drogi gminne pierwsze, a przy okazji powiatowe.
Będziemy płacić kary do unii za każdego mieszkańca, który nie będzie miał podłączenia do kanalizacji lub zbudowanej oczyszczalni - termin narzucony to 31 grudnia 2015 roku.

PS
Czy Gromadka awansowała do rangi powiatu! Drogi powiatowe pierwsze. Może wystąpmy o drogi wojewódzkie i zacznijmy pomagać je remontować.
Zasady wydawania pieniędzy publicznych i znajomość ustawy o finansach publicznych się kłania.[img=1415969835_ociim3f.jpg]
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
14 listopada 2014r. o 15:15
a tak są wytwarzane dokumenty wewnętrzne w UG Gromadka ...

http://www.bip.gromadka.pl/Document/2150

zarządzenie nr 53/2011 Wójta Gminy
Regulamin zamówień publicznych ..... dokument poruszający finanse publiczne...[img=1415974534_31coz2s.gif]
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
12765
#kaem nieaktywny
14 listopada 2014r. o 15:34
Najpierw się śmiałem, lecz teraz to bardziej na płacz się zbiera .
Jak tu naszym samorządowym urzędnikom ufać, jeśli takie dokumenty są upubliczniane jako obowiązujące????

Ja posługuję się edytorem word jedynie dla celów wytwarzania dokumentów o charakterze opisów procesów technologicznych i ewentualnie ofertowym, ale gdybym coś takiego wyprodukował,to nie miałbym szans najmniejszych na dalsze zatrudnienie.

Niespecjalnie chwalebnie świadczy o podpisującym fakt, że zaakceptował zarządzenie w tym kształcie (ale być może było to przed uzyskaniem naukowych szlifów?).
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Szczepański niezalogowany
14 listopada 2014r. o 15:39
~ napisał(a): a tak są wytwarzane dokumenty wewnętrzne w UG Gromadka ...
http://www.bip.gromadka.pl/Document/2150
zarządzenie nr 53/2011 Wójta Gminy
Regulamin zamówień publicznych ..... dokument poruszający finanse publiczne...[img=1415974534_31coz2s.gif]


Dziękuję za informację takie obowiązują progi od 1 stycznia brrrrrrrrrrrr.
"Progi stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w walucie euro oraz PLN


Zgodnie z rozporządzeniami kurs złotego w stosunku do euro od 1 stycznia 2014 roku wynosi 4,2249 zł.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy Pzp: ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro tj. 126.747 zł.
Tzw. progi unijne od 1 stycznia 2014 są równe wyrażonej w złotych równowartości kwoty:

dla zamówień publicznych udzielanych przez zamawiających z sektora finansów publicznych, w rozumieniu przepisów o finansach publicznych, z wyłączeniem uczelni publicznych, państwowych instytucji kultury, państwowych instytucji filmowych, jednostek samorządu terytorialnego oraz ich związków, jednostek sektora finansów publicznych, dla których organem założycielskim lub nadzorującym jest jednostka samorządu terytorialnego, a także udzielanych przez zamawiających będących państwowymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, z wyjątkiem zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa:
a. 134.000,- euro - dla dostaw lub usług, (566.136,60- PLN netto)
b. 5.186.000,- euro - dla robót budowlanych, (21.910.331,40- PLN netto);
dla zamówień publicznych udzielanych przez zamawiających innych niż wyżej wymienieni, z wyjątkiem zamówień sektorowych oraz w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa:
c. 207.000,- euro - dla dostaw lub usług, (874.554,30,- PLN netto)
d. 5.186.000,- euro - dla robót budowlanych, (21.910.331,40- PLN netto).
dla zamówień sektorowych:
e. 414.000,- euro - dla dostaw lub usług, (1.749.108,60 - PLN netto)
f. 5.186.000,- euro - dla robót budowlanych, (21.910.331,40 - PLN netto).
dla zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa:
g. 414.000,- euro - dla dostaw lub usług, (1.749.108,60 - PLN netto)
h. 5.186.000,- euro - dla robót budowlanych, (21.910.331,40 - PLN netto)."

W związku z zawiązkiem :) mogli napisać aneks, że zostawiają te progi 7000 EUR i 14000EUR. Przecież dbają o kasę finansów publicznych.
Nie chciałem szukać więcej bo będą pisać pod jakimś nick, ze mieszkańcy gminy potrafią tylko cytat "pluć i opluwać"
Pozdrawiam
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Szczepański niezalogowany
14 listopada 2014r. o 17:05
kaem napisał(a): Najpierw się śmiałem, .....


Proszę mnie oświecić, ale o ile się nie mylę należy stosować zasady redakcyjne według PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego z 16 czerwca 1960 r. (DzU nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych z 22 grudnia 1999 r. (DzU nr 112, poz. 1319
z późn. zm.)
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu z 18 grudnia 1998 r. (DzU nr 160, poz. 1074 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów samorządu województwa z 18 grudnia 1998 r. (DzU nr 160, poz. 1073 z późn. zm.)
Pozdrawiam
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Jasiu wężykiem niezalogowany
14 listopada 2014r. o 17:14
~Szczepański napisał(a):
kaem napisał(a): Najpierw się śmiałem, .....

PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego z 16 czerwca 1960 r. (DzU nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych z 22 grudnia 1999 r. (DzU nr 112, poz. 1319
z późn. zm.)
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu z 18 grudnia 1998 r. (DzU nr 160, poz. 1074 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów samorządu województwa z 18 grudnia 1998 r. (DzU nr 160, poz. 1073 z późn. zm.)
Pozdrawiam


Które obowiązują.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=z4dMWaI6MBY
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~`qa niezalogowany
14 listopada 2014r. o 18:54
co w pierwszej kadencji zrobił pawliszczy chyba w portki głosując na darak będziesz wąchał smród z Biogazowni którą chce postawić na lotnisku koło Osłej ale do Gromadki padlinka tez może zaśmierdzieć
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~do Ola niezalogowany
14 listopada 2014r. o 19:24
~ola napisał(a): Pan SKRZYPEK MA NAJWIĘKSZE MOŻLIWOŚCI ZOSTAĆ WÓJTEM :]

Moi znajomi razem ze mną myślą podobnie.

:*
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
REKLAMA Oferta edukacyjna szkół powiatu bolesławieckiego