~ napisał(a): Mylisz się i to bardzo. Bardzo tam lubię robić zakupy a to lustrowanie mi odpowiada,bo przynajmniej mam fachową pomoc przy wyborze odzieży. :*
~BYŁY KLIENT napisał(a): ylko przekroczysz drzwi a juz stoi przy tobie pracownik i lustruje, takie są wymagania właściciela NIESTETY
~ napisał(a):Takie wymogi, wystarczy grzecznie odpowiedzieć "dziękuję" i się odczepi.~BYŁY KLIENT napisał(a): ylko przekroczysz drzwi a juz stoi przy tobie pracownik i lustruje, takie są wymagania właściciela NIESTETY
Masakra, jak mnie takie praktyki we wszelakich sklepach denerwuja, jak chce na spokojnie sam sobie obejrzec produkty a pracownik stoi i chce doradzac, wrrrrr
~ppp napisał(a):~ napisał(a):Takie wymogi, wystarczy grzecznie odpowiedzieć "dziękuję" i się odczepi.~BYŁY KLIENT napisał(a): ylko przekroczysz drzwi a juz stoi przy tobie pracownik i lustruje, takie są wymagania właściciela NIESTETY
Masakra, jak mnie takie praktyki we wszelakich sklepach denerwuja, jak chce na spokojnie sam sobie obejrzec produkty a pracownik stoi i chce doradzac, wrrrrr
~MrX napisał(a): A ja wrecz przeciwnie-jestem zadowolony z obsługi. Panie b.ładne no i miłe . Wyobrazcie sobie, ze placąc gotówką zgubilem paragon a kurtka niestety puscila na szwie (1cm). Udało mi się wymienic kurtke po 3 tygodniach po zakupie na nową bez zadnych problemów. A ceny o.k. Z tego co zauwazylem dzinsy mają mily w dotyku material ,trzeba bedzie sobie kiedys takie sprawic :) POZDRAWIAM Panie ekspedientki i szefa dzieki ktoremu oczywiscie udalo mi sie te kurtke wymienic bez paragonu...
~ napisał(a): Kupiłem spodnie w tym sklepie, po wypraniu zrobiła się z nich szmata. Niesamowicie pogniecione i sztywne jak plandeka. Szkoda mi tych wydanych pieniędzy, bo za 60 zł kupowałem lepsze. Obsługa rzeczywiście sympatyczna, a więc pozostały tylko miłe wspomnienia, a spodnie służą mi jako odzież robocza.