ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4709, 25 września 2020r.
zaloguj się
zarejestruj się
reklama Zamek Kliczków zaprasza!
reklama Zapraszamy
reklama

BolecFORUM Rozpocznij nowy temat
ROZPOCZNIJ NOWY TEMAT
reklama

reklama

BolecForum


Tekst zlecony13 sierpnia 2020r. godz. 09:18, odsłon: 1910, Zlecony tekst
Gdy otwieramy skrytkę paczkomatu, już wtedy potwierdzamy odbiór, nie mając szansy na wcześniejsze sprawdzenie zawartości
Bolesławiec - Informacje: Paczkomaty - wyciągasz przesyłkę z maszyny uszkodzoną - co robić ? Paczkomaty - wyciągasz przesyłkę z maszyny uszkodzoną - co robić ? (fot. )

Paczkomat, przesyła uszkodzona jak powiniśmy się zachować i jak złożyć reklamację na przesyłkę.

Gdy otwieramy skrytkę paczkomatu, już wtedy potwierdzamy odbiór, nie mając szansy na wcześniejsze sprawdzenie zawartości. Warto więc dowiedzieć się, co zrobić, gdy zdecydujemy się na natychmiastową reklamację. W takich przypadkach musimy opierać się na regulaminie operatora. Istnieją również przypadki, w których uszkodzenia dostrzegamy dopiero po kilku dniach, wtedy czeka nas wizyta w oddziale. Warto jednak zaznajomić się z obecnymi procedurami, które zostały wdrożone ze względu na pandemię koronawirusa. Zatem, aby dowiedzieć się o wszelkich czynnościach związanych z reklamacją przesyłki, przeczytaj poniższy artykuł. Jeśli chcesz nadać przesyłkę do paczkomatu skorzystaj ze strony https://lepszykurier.pl

Uszkodzona przesyłka w paczkomacie- co można z tym zrobić?

Biorąc pod uwagę §5 regulaminu, który aktualnie obowiązuje usługodawców paczkomatów, reklamacja może zostać zgłoszona przy urządzeniu, z którego odbieramy przesyłkę. Aby jej dokonać, należy nie otwierać paczki i postępować zgodnie z poleceniami wyświetlanymi na ekranie. Odbiorca, będzie musiał umieścić przesyłkę we wskazanej skrytce, pozostawiając ją operatorowi. Następnie otrzymuje na e-mail formularz reklamacyjny, który ma obowiązek wypełnić i zatwierdzić w przeciągu 14 dni, co oznacza złożenie reklamacji. Jeśli formularz nie zostanie uzupełniony w odpowiednim terminie, paczka powróci do nadawcy. Gdy operator zainicjuje reklamację, przesyłka zostaje komisyjnie otwarta i sporządzony jest właściwy protokół. Póki reklamacja nie jest potwierdzona, odbiorca ma prawo odebrać paczkę z oddziału. Końcowym etapem jest podjęcie decyzji przez komisję, czy reklamacja zostanie uznana.

Zniszczenie odkryte w domu - co dalej?

W przypadku, gdy odbiorca zauważy zniszczenia przesyłki później, niż podczas odbioru z paczkomatu, musi udać się do oddziału operatora i sporządzić protokół szkody. Następnym krokiem jest zgłoszenie reklamacji.

Zmiany form sporządzania protokołów podczas pandemii COVID-19

Aby zadbać o najwyższy standard bezpieczeństwa, w okresie trwania pandemii koronawirusa, została zmieniona forma sporządzania protokołów, związana ze składaniem reklamacji. Aktualnie, wszelkie czynności związane ze zgłoszeniem uszkodzenia zostały skrócone, przez co protokół należy uzupełnić podczas składania reklamacji przez internet, dołączając zdjęcia. Najważniejsze, że dokumenty wypełniane są w sposób bezpieczny, bez konieczności kierowania się do oddziału, a także bez udziału kurierów. Potrzeba tylko i wyłącznie dostępu do internetu, aby zgłosić, iż otrzymaliśmy uszkodzoną przesyłkę. Aktualnie jest to jedyna opcja i zastępuje dotychczasowe możliwości składania formularzy. W razie wątpliwości, na stronie operatora paczkomatów dostępne są numery telefonów na infolinię reklamacyjną. O formie wysyłki paczkomatem przeczytasz również na stronie https://lepszykurier.pl/paczkomaty-inpost/

Daj nam Cynk - zgarnij nagrodę!

Byłeś świadkiem jakiegoś wypadku lub innego zdarzenia? Wiesz coś, o czym my nie wiemy albo jeszcze nie napisaliśmy? Daj nam znać i zgłoś swój temat!

Wypełnij formularz lub wyślij pod adres: redakcja@bolec.info.

Kontakt telefoniczny z Redakcją Bolec.Info: +48 693 375 790 (przez całą dobę).


Pokaż/ukryj komentowany tekst

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1

~Liliowoniebieski Zaślaz   13 sierpnia 2020r. o 10:03

~Liliowoniebieski Zaślaz

Postów:

No proszę jaki ciekawy i wyczerpujący artykuł na temat paczkomatów.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Żółtozielony Tulipan   13 sierpnia 2020r. o 12:43

~~Żółtozielony Tulipan

Postów:

Jak się wyciągnie uszkodzoną przesyłkę z paczkomatu to można w paczkomacie od razu to zgłosić i nie trzeba korzystać z jakiejś firmy krzak od kurierów xD
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1

reklama Zapraszamy
reklama Mrowka zaprasza
Święto Ceramiki NA ŻYWO z Zakładami Ceramicznymi "BOLESŁAWIEC" (19-23.08.2020r.)
"W samo południe" - gościem Wiesław Ogrodnik

Dziś o 12:00 wydanie specjalne programu Bernarda Łętowskiego.