ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4425, 16 grudnia 2019r.
zaloguj się
zarejestruj się
reklama Zapraszamy
reklama Zamek Kliczków zaprasza!
reklama Krajowy Fundusz Szkoleniowy

BolecForum

+ Rozpocznij nowy temat

BolecForumExtra

Bolesławiecki Katalog firm

BolecForum - Ogłoszenia

BolecAlbum


BolecForum

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1

orek   7 maja 2018r. o 12:03

orek

Postów: 1

mam taki problem - zamówiłem opony do wózkow widłowych jednej znanej marki, miały przyjść dzisiaj, ale kurier przywiózł je w sobotę, gdy na zakładzie był tylko dozorca. Dozorca odebrał pakę, no ale oczywiście, że nie sprawdził przy kurierze. I teraz tak - mam na fakturze 3 opony inych cali, jak te co przyszły. Dzwoniłem, ale sklep mów, że trzeba było sprawdzić przy kurierze, teraz to ich to nie obchodzi. Czytałem np. tu: ... o tym sprawdzeniu paczki, no ale jak miałem 200km wrócić z majówki tylko po to żeby opony sprawdzać co teraz mogę zrobić? gdzie się odwoływać, jak sklep nie chce m uwierzyć, że to błąd - przecież nie wyczarowałem sobie tych opon

Zmoderowano 07.05.2018 godz.12:35 - powód: link (moderator)
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Aralia   7 maja 2018r. o 12:07

~~Aralia

Postów:

Masz 14 dni na zwrot towaru kupionego przez internet i sklep nie ma nic do gadania.
http://maszprawo.org.pl/2015/12/zwrot-towaru-w-ciagu-14-dni/
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Malachitowy Szczawik   7 maja 2018r. o 13:48

~~Malachitowy Szczawik

Postów:

~~Aralia napisał(a): Masz 14 dni na zwrot towaru kupionego przez internet i sklep nie ma nic do gadania.
http://maszprawo.org.pl/2015/12/zwrot-towaru-w-ciagu-14-dni/



Jest to niezgodność towaru z umową. Skoro zamówiłeś inny rozmiar, a przysłali inny to jest to ewidentna wina wysyłającego. Muszą te opony odebrać i przysłać właściwe, taki ich obowiązek.

Ja u siebie wszystkich na firmie uczuliłem: nie jesteś odbiorcą przesyłki, nie odbieraj.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Zielonkawobrązowa Róża   7 maja 2018r. o 14:07

~~Zielonkawobrązowa Róża

Postów:

orek napisał(a): mam taki problem - zamówiłem opony do wózkow widłowych jednej znanej marki, miały przyjść dzisiaj, ale kurier przywiózł je w sobotę, gdy na zakładzie był tylko dozorca. Dozorca odebrał pakę, no ale oczywiście, że nie sprawdził przy kurierze. I teraz tak - mam na fakturze 3 opony inych cali, jak te co przyszły. Dzwoniłem, ale sklep mów, że trzeba było sprawdzić przy kurierze, teraz to ich to nie obchodzi. Czytałem np. tu: ... o tym sprawdzeniu paczki, no ale jak miałem 200km wrócić z majówki tylko po to żeby opony sprawdzać co teraz mogę zrobić? gdzie się odwoływać, jak sklep nie chce m uwierzyć, że to błąd - przecież nie wyczarowałem sobie tych oponZmoderowano 07.05.2018 godz.12:35 - powód: link (moderator)


1. Ustal tel. do kuriera.
2. Poproś kuriera żeby podjechał i spiszcie protokół odbioru.
Protokół będzie podstawą do odstąpienia od umowy k/s.

Co masz wpisane na FV?
Z kim rozmawiałeś, z właścicielem "sklepu"?
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

fobiak   7 maja 2018r. o 14:13

fobiak

Postów: 4067

~~Zielonkawobrązowa Róża napisał(a):
orek napisał(a): mam taki problem - zamówiłem opony do wózkow widłowych jednej znanej marki, miały przyjść dzisiaj, ale kurier przywiózł je w sobotę, gdy na zakładzie był tylko dozorca. Dozorca odebrał pakę, no ale oczywiście, że nie sprawdził przy kurierze. I teraz tak - mam na fakturze 3 opony inych cali, jak te co przyszły. Dzwoniłem, ale sklep mów, że trzeba było sprawdzić przy kurierze, teraz to ich to nie obchodzi. Czytałem np. tu: ... o tym sprawdzeniu paczki, no ale jak miałem 200km wrócić z majówki tylko po to żeby opony sprawdzać co teraz mogę zrobić? gdzie się odwoływać, jak sklep nie chce m uwierzyć, że to błąd - przecież nie wyczarowałem sobie tych oponZmoderowano 07.05.2018 godz.12:35 - powód: link (moderator)


1. Ustal tel. do kuriera.
2. Poproś kuriera żeby podjechał i spiszcie protokół odbioru.
Protokół będzie podstawą do odstąpienia od umowy k/s.

Co masz wpisane na FV?
Z kim rozmawiałeś, z właścicielem "sklepu"?


a co ma kurier do tego, kurier wykonal zlecenie. jak sie nie dogada ze sprzedawca to zostaje adwokat

"z kazdym innym i z rogami jesli bedzie trzeba, dla polski nie ma, nie ma, nic nie ma nie, nic nie ma nie" bolek chyba
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1