|
|
|
|
~~Bladoczerwona Jukka |
10 października 2019r. o 17:26 |
|
|
|

Postów:
|
~~Szara Karagana napisał(a): 2 mln zł za 1 autobus  a cena stacji dokujących ?
Może taniej wyniesie ograniczenie ruchu w centrum i będzie bardziej eko.
Kurcze no geniusz nam się objawił - może na doradcę bo pewnie w Ratuszu nikt o tym nie pomyślał |
|
|
|
Zgłoś do moderacji |
Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź |
|
|
|
|
|
~~Wrzosowy Hiacynt |
10 października 2019r. o 17:29 |
|
|
|

Postów:
|
Jakie bzdury ograniczenie ruchu w centrum      ? a co liczył odcięcie wiosek od MZK równa się więcej aut w mieście ...zakorkowane miasto to zmora i smród …. a do tego koszt masakra jakaś 4 mln ? i co dwa autobusy mają oczyścić miasto z syfu   paranoja, jakoś poprzednie autobusy nie musiały mieć klimy a latem można paść w autobusie i tłumaczono , że nie ma sensu jej kupować , teraz już jest sens      ratusz tak robi jak wiatr zawieje …. |
|
|
|
Zgłoś do moderacji |
Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź |
|
|
|
|
|
~~Płoworuda Tygrysówka |
10 października 2019r. o 19:15 |
|
|
|

Postów:
|
W 2021, a może powiecie, że w 2121 nie będzie samochodów i to dzięki politykom... Ruch w mieście się zwiększył bo ludzie z gminy nie mają MZK., a i w mieście mniej przystanków. Co do klimy to jak były upały to mówili że nie ma sensu żeby w autobusach była klima bo często się drzwi otwierają co za obłuda. |
|
|
|
Zgłoś do moderacji |
Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź |
|
|
|
|
|
~~Kasztanowatoczerwony Grab |
10 października 2019r. o 19:45 |
|
|
|

Postów:
|
Jak romuś tworył MZK jako spólkę to uzasadniał, że spółka musi sama zarabiać jak koązy podmiot gospodarczy. I co ?. Ciekawe ile tak naprawdę kosztuje nas MZK biorąc pod uwagę dotacje i inwestycje. Poza tym drobna uwaga: energia elekryczna jest najbardziej szkodliwa pod względem ekologii również. Jest też najdroższa. I chodzi tu nie o efekt końcowy a o policzenie jak powstała energia którą trzeba zasilić autobus. Po prostu ściema |
|
|
|
Zgłoś do moderacji |
Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź |
|
|
|
|