ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4397, 18 listopada 2019r.
reklama
Ubezpieczenia OC i AC - najatrakcyjniejsze oferty tylko na mFind.pl!
zaloguj się
zarejestruj się
reklama
reklama

BolecForum

+ Rozpocznij nowy temat

BolecForumExtra

Bolesławiecki Katalog firm

BolecForum - Ogłoszenia

BolecAlbum


BolecForum

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1 2 > >>

~zirytowanydaro   8 kwietnia 2013r. o 15:35

~zirytowanydaro

Postów:

Polecam omijać szerokim łukiem tę placówkę. Już tłumaczę dlaczego.

W styczniu br. zaszedłem tam aby skorzystać z usługi internetowej pewnego operatora. Ofertę znałem, próbowałem zakupu przez internet, ale konsultant czegoś tam nie dograł i się nie udało (pro), więc zostałem skazany na zakup osobisty. Pierwsze wrażenie: ok - miejsce schludne, niby wszystko ładnie, natomiast obsługa i kompetencje na poziomie dna. Facet nie dość że gramolił się z podpisaniem umowy prawie pół godziny, to ani słowa nie wspomniał jak będzie rozwiązana kwestia montażu sprzętu (musiałem dopytywać), ani nie raczył powiedzieć że to wszystko chwilę potrwa, tylko siedzieliśmy tak w milczeniu czekając nie wiadomo na co.

Najlepsze i tak jest to, że bez mojej wiedzy, albo zapomniawszy mnie o tym poinformować, zaznaczył na umowie jakąś dodatkową usługę telewizyjną, za którą teraz muszę dodatkowo płacić - kara za zerwanie tylko tej usługi to 175zł. W Biurze Obsługi Klienta dowiedziałem się, że to było uruchamiane testowo za free na jeden miesiąc, ale trzeba było sobie samemu zrezygnować przed końcem okresu rozliczeniowego. Fajnie, że pan X raczył poinformować mnie o tym... Ostrzegam przed tym miejscem, albo naciągają na siłę, albo są niekompetentni i nie informują na tyle ile to istotne.

Na umowie napisane mam że biuro reprezentowane przez pana Rob... Dąb... - nie wiem czy to on mnie obsługiwał, w każdym razie gość wyglądał na takiego koło 50, ciemne włosy, zero uśmiechu, zero gadki z klientem.

Przestrzegam..
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~Robert Dąbrowski   12 kwietnia 2013r. o 0:49

~Robert Dąbrowski

Postów:

Panie Dariuszu, zapraszam Pana do firmy w celu wyjaśnienia całej sprawy. Zapewne chodzi Panu o usługę HBO GO.


Obowiązek opłacania abonamentu za usługę powstał
dopiero po zalogowaniu się do serwisu HBO Go co spowodowało aktywację usługi i konieczność ewentualnej rezygnacji w ciągu pierwszego miesiąca.

Brak zalogowania się do serwisu HBO GO nie powodował żadnych skutków finansowych.


O tym mówi regulamin promocji w pkt. 4.9

">>>>> 4.9. Dla Usługi HBO GO opłaty abonamentowe wynoszą:

A.Opłata przez pierwszy pełny Okres Rozliczeniowy HBO GO 1,00 zł
B.Opłata od 2. Okresu Rozliczeniowego 25,00 zł

Aktywacja Usługi HBO GO musi nastąpić w ciągu 6 miesięcy od daty podpisania Umowy. Brak aktywacji w tym terminie skutkuje brakiem możliwości skorzystania z Usługi
na warunkach opisanych powyżej. Dajemy możliwość rezygnacji (w formie telefonicznej lub pisemnej) z Usługi HBO GO ze skutkiem na koniec pierwszego pełnego
Okresu Rozliczeniowego. Zmianę należy zgłosić najpóźniej na 7 dni przed końcem 1. Okresu Rozliczeniowego.

Opłaty za Usługę HBO GO pobieramy od momentu aktywacji Usługi. Aktywacja HBO GO następuje poprzez rejestrację użytkownika w serwisie HBO GO na stronie hbogo.pl,
wymagającą podania dostarczonych przez nas: identyfikatora Klienta oraz kodu aktywacyjnego.>>>>>>>"


Co do czasu gramolenia się przy sprządzeniu umowy trwa w zależności jak szybko działa system operatora. Nieraz jest to kilka minut, niekiedy trwa to kilkanaście minut.
Jak Pan sam raczył zauważyć ofertę Pan znał doskonale i tylko coś "nie poszło" przy zamówieniu usługi na odległość więc skorzystał Pan z podpisania umowy w naszym punkcie, wyboru dokonał Pan wcześniej.

Klient, który przychodzi do nas i jest niezdecydowany otrzymuje szczegółową informację na temat produktu, bieżącej promocji i jej skutków.

Nieraz młody człowieku ( prawie dwa razy młodszy od mnie) nie należy się spieszyć przy korzystaniu z internetu bez zapoznania się z regulaminem poszczególnych serwisów i usług.

Z poważaniem Robert Dąbrowski

Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

sentinel   12 kwietnia 2013r. o 7:51

sentinel

Postów: 2661

Nie zgodzę się z tym, co pisze zirytowany. Obsługa w Tele-Audio jest bardzo kompetentna i rzeczowa. Do tej firmy przychodzę od wielu lat i obsługa jest tam na wysokim poziomie.
Najważniejsze, to trzeba słuchać, co mówią o umowach i tłumaczą wszelkie sprawy związane z zapisami w nich zawartymi.
Nieprawdą jest, że nie wspominają o konieczności rezygnacji z dodatkowo ( w promocji) włączanych kanałów. Byłem o tym informowany i dokładnie wyjaśniono mi, kiedy to należy zrobić. Jak również o terminie zwrotu dotychczas posiadanego dekodera. O tym również informowali innych klientów, którzy byli obsługiwani przede mną.
Byłem u nich kilka dni temu i podpisywałem umowę, na warunkach, które według operatora infolinii, nie były dostępne. Rozwiązanie było proste, tylko do tego jest potrzebna wiedza, jak to zrobić. I tą wiedzę posiadają pracujący tam ludzie.
Ciekawe jest to, że zirytowany podpisywał umowę w styczniu, a dopiero teraz pisze o bardzo złej obsłudze w tej firmie.

GG 2563898
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

ramaj   12 kwietnia 2013r. o 8:07

ramaj

Postów: 822

Faktem jest ,ze zawierając umowe z jakimkolwiek operatorem telekomunikacyjnym trzeba miec oczy wokół głowy.Niedoinformowanie,niedopowiedzenia to stały repertuar szczególnie telefonicznych naganiaczy.Należę raczej do ludzi ostrożnych, a i tak na przestrzeni ostatnich kilku zostałem wprowadzony w błąd (delikatnie mówiąc) przez Dialog i Netię.Dobrze ,że zorientowałem się w miarę szybko i mogłem wycofać sie bezboleśnie.
Radze szczególnie uważać na telefoniczne zawieranie umów- w przesłanej potem umowie pisemnej potrafią wstawiać płatne usługi o których nie było mowy lub całkiem inne warunki.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~ja   12 kwietnia 2013r. o 8:12

~ja

Postów:

sentinel napisał(a): Nie zgodzę się z tym, co pisze zirytowany. Obsługa w Tele-Audio jest bardzo kompetentna i rzeczowa. Do tej firmy przychodzę od wielu lat i obsługa jest tam na wysokim poziomie.
Najważniejsze, to trzeba słuchać, co mówią o umowach i tłumaczą wszelkie sprawy związane z zapisami w nich zawartymi.
Nieprawdą jest, że nie wspominają o konieczności rezygnacji z dodatkowo ( w promocji) włączanych kanałów. Byłem o tym informowany i dokładnie wyjaśniono mi, kiedy to należy zrobić. Jak również o terminie zwrotu dotychczas posiadanego dekodera. O tym również informowali innych klientów, którzy byli obsługiwani przede mną.

ZGADZAM SIĘ W 100%
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~   12 kwietnia 2013r. o 9:32

~

Postów:

Daro, zanim znowu się zirytujesz i cokolwiek głupiego napiszesz musisz wiedzieć że przed podpisaniem czegokolwiek należy to przeczytać ZE ZROZUMIENIEM!

U Roberta jest tak że wszystko DOKŁADNIE tłumaczą! Nie jest ich winą że możliwości twojej percepcji są mocno ograniczone...

Podobnie jak Sentinel jestem ich klientem od wielu lat i nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń. Chciałbym żeby urzędnicy w urzędach byli tak kompetentni jak ci dwaj panowie w TAV!
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~   12 kwietnia 2013r. o 10:09

~

Postów:

cza czytać co sie podpisuje analfabetyzm nie boli, a co do sprzedawcy- nie kupwałem tam nic nigdy wiec sie nie wypowiem, ale jak ktos na wejściu do sklepu robi mi łache że cos zaoferuje to mówie f..k off i nigdy nie wracam... i nie mówcie mi ze nie ma takich sklepów w tym mieście
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

Kolec   12 kwietnia 2013r. o 10:50

Kolec

Postów: 161

~ napisał(a): cza czytać co sie podpisuje analfabetyzm nie boli


Rzeczywiście analfabetyzm nie boli, tylko trzeba ( a jeśli chciałeś to skrócić) to "trza" czytać, najlepiej słownik ortograficzny języka polskiego.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1 2 > >>