Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Obsługa w sieciówce Rossmann ul. Asnyka (Galeria)

~ niezalogowany
16 października 2015r. o 16:23
~klient napisał(a): Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać.

Sytuacja wygląda inaczej, jeżeli towar ma wadę – wtedy zwrot towaru może być dokonany pod pewnymi warunkami w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi.

Wyjątek stanowi sytuacja, w której towar został kupiony poza lokalem przedsiębiorstwa (np. podczas pokazu organizowanego w hotelu) lub na odległość (np. w sklepie internetowym). Konsument ma wtedy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
Zanim zaczniesz się kłócić to sprawdź najpierw czy się nie ośmieszysz.


OCZYWISCIE ,ZE CZYTAJA---OTO DOWÓD ;) OSMIESZA SIE PANI KIEROWNICZKA BO POKAZUJE , ZE CHCAC SIE PODLIZAC SZEFOSTWU ROBI SOBIE KUKU W OPINII PUBLICZNEJ.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
16 października 2015r. o 16:38
~klient napisał(a): Wczoraj robiąc zakupy w rossmannie byłam własnie świadkiem jak Pani chciała zwrócić szczotkę którą kupiła kilka dni wcześniej (podejrzewam że to własnie ta która się tutaj wielce oburza). W każdym razie odebrałam to jako jeden wielki cyrk. Współczuję tym Panią które muszą się użerać z takimi klientami. Kobieta zrobiła wielką awanturę i nie przyjmowała do wiadomości tego że nie przyjmą jej tego towaru. Zablokowała kolejkę i pomimo próśb pracowników nie chciała się odsunąć twierdząc że nie wyjdzie ze sklepu dopóki jej tego nie przyjmą, już myślałam ze ochroną będzie musiała ją wyprowadzić. Sama już nie wiedziałam czy mam się śmiać czy płakać. Jak można kłócić się na temat o którym nie ma się żadnego pojęcia?!!! Jak wcześnie napisałam 14 dni na zwrot jest tylko na zakupy nie dokonane w sklepie stacjonarnym. Ogólnie wyszłam z tego sklepu z jednym wielkim zażenowaniem na twarzy. Nie wiem co ta Pani wskórała swoimi krzykami, ale na pewno się skompromitowała.


WYPOWIEDZ SPRZEDAWCZYNI SKLEPU- SZYBKO SIE AFERA ROZNIOSLA
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
16 października 2015r. o 16:39
~ napisał(a):
~klient napisał(a): Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać.

Sytuacja wygląda inaczej, jeżeli towar ma wadę – wtedy zwrot towaru może być dokonany pod pewnymi warunkami w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi.

Wyjątek stanowi sytuacja, w której towar został kupiony poza lokalem przedsiębiorstwa (np. podczas pokazu organizowanego w hotelu) lub na odległość (np. w sklepie internetowym). Konsument ma wtedy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
Zanim zaczniesz się kłócić to sprawdź najpierw czy się nie ośmieszysz.


OCZYWISCIE ,ZE CZYTAJA---OTO DOWÓD ;) OSMIESZA SIE PANI KIEROWNICZKA BO POKAZUJE , ZE CHCAC SIE PODLIZAC SZEFOSTWU ROBI SOBIE KUKU W OPINII PUBLICZNEJ.





Nie rozumiem dlaczego jeżeli ktoś stanie po innej stronie niż wszyscy a do tego ma racje jest od razu postrzegany jako w tej sytuacji "PANI KIEROWNICZKA". Może to kogoś zszokować ale są jeszcze na tym świecie ludzie którym nie zależy tylko na tym żeby wszystko i wszystkich dookoła najeżdżać.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
16 października 2015r. o 16:46
..W zwiazku z Pani mailem z zapytaniem odnośnie zwrotu informujemy,że przysługuje Pani taki zwrot. Proszę udać się ponownie do sklepu Rossmann i dokonać zwrotu towaru.

Fragment maila otrzymanego od Sekcji Obsługi Klienta sklepu Rossmann

milego dnia

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
16 października 2015r. o 16:48
wiec klient mial racje
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
16 października 2015r. o 16:53
~ napisał(a): ..W zwiazku z Pani mailem z zapytaniem odnośnie zwrotu informujemy,że przysługuje Pani taki zwrot. Proszę udać się ponownie do sklepu Rossmann i dokonać zwrotu towaru.

Fragment maila otrzymanego od Sekcji Obsługi Klienta sklepu Rossmann

milego dnia



Ale skoro został ten towar zwrócony 20min później to po co ma się udać teraz do sklepu??
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
16 października 2015r. o 16:53
~ napisał(a): ..W zwiazku z Pani mailem z zapytaniem odnośnie zwrotu informujemy,że przysługuje Pani taki zwrot. Proszę udać się ponownie do sklepu Rossmann i dokonać zwrotu towaru.

Fragment maila otrzymanego od Sekcji Obsługi Klienta sklepu Rossmann

milego dnia



Ale skoro został ten towar zwrócony 20min później to po co ma się udać teraz do sklepu??
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Klientka Rossmanna niezalogowany
16 października 2015r. o 17:23
Niestety, ale też "miałam przyjemność" bycia świadkiem dzisiejszej awantury spowodowanej przez rozgoryczoną panią, której przestała podobać się szczotka do włosów, którą kupiła kilka dni wcześniej... Ciekawa jestem czy owa klientka chciałaby kupić późnej taką szczotkę, którą załóżmy ktoś miał w domu, uczesał nią swojego psa i postanowił zwrócić... dodam, że szczotka nie była w nic zapakowana, więc dlaczego kolejny klient ma kupować takie produkty...?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.