~klient napisał(a): Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać.
Sytuacja wygląda inaczej, jeżeli towar ma wadę – wtedy zwrot towaru może być dokonany pod pewnymi warunkami w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi.
Wyjątek stanowi sytuacja, w której towar został kupiony poza lokalem przedsiębiorstwa (np. podczas pokazu organizowanego w hotelu) lub na odległość (np. w sklepie internetowym). Konsument ma wtedy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
Zanim zaczniesz się kłócić to sprawdź najpierw czy się nie ośmieszysz.
~klient napisał(a): Wczoraj robiąc zakupy w rossmannie byłam własnie świadkiem jak Pani chciała zwrócić szczotkę którą kupiła kilka dni wcześniej (podejrzewam że to własnie ta która się tutaj wielce oburza). W każdym razie odebrałam to jako jeden wielki cyrk. Współczuję tym Panią które muszą się użerać z takimi klientami. Kobieta zrobiła wielką awanturę i nie przyjmowała do wiadomości tego że nie przyjmą jej tego towaru. Zablokowała kolejkę i pomimo próśb pracowników nie chciała się odsunąć twierdząc że nie wyjdzie ze sklepu dopóki jej tego nie przyjmą, już myślałam ze ochroną będzie musiała ją wyprowadzić. Sama już nie wiedziałam czy mam się śmiać czy płakać. Jak można kłócić się na temat o którym nie ma się żadnego pojęcia?!!! Jak wcześnie napisałam 14 dni na zwrot jest tylko na zakupy nie dokonane w sklepie stacjonarnym. Ogólnie wyszłam z tego sklepu z jednym wielkim zażenowaniem na twarzy. Nie wiem co ta Pani wskórała swoimi krzykami, ale na pewno się skompromitowała.
~ napisał(a):~klient napisał(a): Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać.
Sytuacja wygląda inaczej, jeżeli towar ma wadę – wtedy zwrot towaru może być dokonany pod pewnymi warunkami w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi.
Wyjątek stanowi sytuacja, w której towar został kupiony poza lokalem przedsiębiorstwa (np. podczas pokazu organizowanego w hotelu) lub na odległość (np. w sklepie internetowym). Konsument ma wtedy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
Zanim zaczniesz się kłócić to sprawdź najpierw czy się nie ośmieszysz.
OCZYWISCIE ,ZE CZYTAJA---OTO DOWÓD ;) OSMIESZA SIE PANI KIEROWNICZKA BO POKAZUJE , ZE CHCAC SIE PODLIZAC SZEFOSTWU ROBI SOBIE KUKU W OPINII PUBLICZNEJ.
~ napisał(a): ..W zwiazku z Pani mailem z zapytaniem odnośnie zwrotu informujemy,że przysługuje Pani taki zwrot. Proszę udać się ponownie do sklepu Rossmann i dokonać zwrotu towaru.
Fragment maila otrzymanego od Sekcji Obsługi Klienta sklepu Rossmann
milego dnia
~ napisał(a): ..W zwiazku z Pani mailem z zapytaniem odnośnie zwrotu informujemy,że przysługuje Pani taki zwrot. Proszę udać się ponownie do sklepu Rossmann i dokonać zwrotu towaru.
Fragment maila otrzymanego od Sekcji Obsługi Klienta sklepu Rossmann
milego dnia