ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4658, 5 sierpnia 2020r.
zaloguj się
zarejestruj się
reklama Zapraszamy
reklama

BolecFORUM Rozpocznij nowy temat
ROZPOCZNIJ NOWY TEMAT
reklama

reklama

BolecForum

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1 2 > >>

Sander1989   3 marca 2018r. o 12:30

Sander1989

Postów: 1

Witam,

Czy jest w Bolesławcu lub okolicy jakiś mechanik, który by mi przestawił kąt synchronizacji rozrządu w aucie z silnikiem 2.0 TDI BKD?

Problem polega na tym, że kąt jest ustawiony na +1 i auto kiepsko odpala i ma drgania na wolnych obrotach.

Byłem już u dwóch mechaników i jeden nie wiedział o co mi chodzi, a drugi chciał wymieniać rozrząd na nowy...

I się właśnie zastanawiam czy ktoś tu w okolicy by mi to zrobił czy muszę może z tym jechać aż do Warszawy ?!
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Karminowa Malina   3 marca 2018r. o 12:44

~~Karminowa Malina

Postów:

Jezierzany 3 a koło Legnicy (603400866) - zadzwoń zapytaj .Kiedyś robiłem tam rozrząd w passacie.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~Ciemnobursztynowy Oczar   4 marca 2018r. o 7:42

~Ciemnobursztynowy Oczar

Postów:

To jest w tolerancji a przestawienie nic nie da . Sprawdź pompowtryski lub gumki pompowtrysków
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Stalowa Żurawina   4 marca 2018r. o 9:47

~~Stalowa Żurawina

Postów:

~Ciemnobursztynowy Oczar napisał(a): To jest w tolerancji a przestawienie nic nie da . Sprawdź pompowtryski lub gumki pompowtrysków


Czytałem na forach, że nawet nieduże przestawienie tego kąta potrafi zmienić kulturę pracy silnika oraz właśnie odpalanie na zimnym po dłuższym postoju. Dopiero, jeśli to przestawienie nic nie poprawi, to wtedy będę szukał kogoś, kto wymieni mi te gumki na pompkach. Parametry na VAGu mam bardzo dobre, no ale auto nie chodzi tak jak trzeba...
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~Sina Czeremcha   4 marca 2018r. o 10:17

~Sina Czeremcha

Postów:

Na forach to w dzisiejszych czasach można jedynie kawały popisać. Z drugiej strony przeważnie pisze ktoś, kto też gdzieś na forum coś wyczytał. Rzetelne, poparte wiedzą odpowiedzi to skromny procent tego, co pisze się na forach. Tak jak i tu. Widzisz jakąś sensowną odpowiedź? A jak ktoś sugeruje abyś sprawdził pompki to piszesz, że wiesz lepiej bo na forum pisali. Chesz opierać swoją wiedzę na forach, twoja sprawa. Sugeruję natomiast zaopatrzyć się w książkę typu Sam naprawiam vw ... i tam szukać odpowiedzi. Ja ci nie napisze co może być przyczyną słabego odpalania, bo tych może być wiele począwszy od słabego ciśnienia w cylindrach itd...
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Stalowa Żurawina   4 marca 2018r. o 10:31

~~Stalowa Żurawina

Postów:

~Sina Czeremcha napisał(a): Na forach to w dzisiejszych czasach można jedynie kawały popisać. Z drugiej strony przeważnie pisze ktoś, kto też gdzieś na forum coś wyczytał. Rzetelne, poparte wiedzą odpowiedzi to skromny procent tego, co pisze się na forach. Tak jak i tu. Widzisz jakąś sensowną odpowiedź? A jak ktoś sugeruje abyś sprawdził pompki to piszesz, że wiesz lepiej bo na forum pisali. Chesz opierać swoją wiedzę na forach, twoja sprawa. Sugeruję natomiast zaopatrzyć się w książkę typu Sam naprawiam vw ... i tam szukać odpowiedzi. Ja ci nie napisze co może być przyczyną słabego odpalania, bo tych może być wiele począwszy od słabego ciśnienia w cylindrach itd...


Przede wszystkim nie słucham się mechaników, bo mają zerowe pojęcie o czymkolwiek.
Trzech chciało już mi wymieniać dwumas, bo przy gaszeniu było mocne szarpnięcie, potem na forum powiedzieli mi sprawdź klapę gasząca i rzeczywiście elektronika tej klapa była zalana olejem. Wymieniłem klapę i auto gaśnie jak nowe. Miałem również problem z mocnym szarpaniem na zimnym silniku i też żaden okolicznych geniuszy mechaniki pojazdowej nie wiedział gdzie jest problem. Potem na forum ktoś mi napisał, żebym zatkał wężyk od EGRu i się przejechał i problem został rozwiązany, bo po prostu EGR był uszkodzony.

Liczę tylko na to, że może jakiś mechanik to przeczyta i zgłosi chęć wykonania tej usługi i niczego więcej nie oczekuję...
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

klucznick   4 marca 2018r. o 11:00

klucznick

Postów: 1319

kup sobie normalny samochód benzynowy 2,5 l 200 KM i trzepanie będziesz miał z głowy,a odpalanie i trzepanie dieslem nie jest spowodowane rozrządem tylko przebiegiem,a kąt to się ustawia na pompie ,a nie na rozrządzie.


Dopisane 04.03.2018r. o godz. 11:00:

klucznick napisał(a): kup sobie normalny samochód benzynowy 2,5 l 200 KM i trzepanie będziesz miał z głowy,a odpalanie i trzepanie dieslem nie jest spowodowane rozrządem tylko przebiegiem,a kąt to się ustawia na pompie ,a nie na rozrządzie.
jak było nalatane z 500 000 km,a ktoś skorygował do 198 000 km to już nic nie zrobisz.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Złota Czeremcha   4 marca 2018r. o 11:04

~~Złota Czeremcha

Postów:

klucznick napisał(a): kup sobie normalny samochód benzynowy 2,5 l 200 KM i trzepanie będziesz miał z głowy,a odpalanie i trzepanie dieslem nie jest spowodowane rozrządem tylko przebiegiem,a kąt to się ustawia na pompie ,a nie na rozrządzie.Dopisane 04.03.2018r. o godz. 11:00:
klucznick napisał(a): kup sobie normalny samochód benzynowy 2,5 l 200 KM i trzepanie będziesz miał z głowy,a odpalanie i trzepanie dieslem nie jest spowodowane rozrządem tylko przebiegiem,a kąt to się ustawia na pompie ,a nie na rozrządzie.
jak było nalatane z 500 000 km,a ktoś skorygował do 198 000 km to już nic nie zrobisz.


I zagazować ,tu tylko gaz może pomóc.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1 2 > >>