Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

przestawienie kąta synch. rozrządu 2.0TDI

17805
#Sander1989 nieaktywny
3 marca 2018r. o 12:30
Witam,

Czy jest w Bolesławcu lub okolicy jakiś mechanik, który by mi przestawił kąt synchronizacji rozrządu w aucie z silnikiem 2.0 TDI BKD?

Problem polega na tym, że kąt jest ustawiony na +1 i auto kiepsko odpala i ma drgania na wolnych obrotach.

Byłem już u dwóch mechaników i jeden nie wiedział o co mi chodzi, a drugi chciał wymieniać rozrząd na nowy...

I się właśnie zastanawiam czy ktoś tu w okolicy by mi to zrobił czy muszę może z tym jechać aż do Warszawy ?!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Karminowa Malina niezalogowany
3 marca 2018r. o 12:44
Jezierzany 3 a koło Legnicy (603400866) - zadzwoń zapytaj .Kiedyś robiłem tam rozrząd w passacie.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Ciemnobursztynowy Oczar niezalogowany
4 marca 2018r. o 7:42
To jest w tolerancji a przestawienie nic nie da . Sprawdź pompowtryski lub gumki pompowtrysków
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Stalowa Żurawina niezalogowany
4 marca 2018r. o 9:47
~Ciemnobursztynowy Oczar napisał(a): To jest w tolerancji a przestawienie nic nie da . Sprawdź pompowtryski lub gumki pompowtrysków


Czytałem na forach, że nawet nieduże przestawienie tego kąta potrafi zmienić kulturę pracy silnika oraz właśnie odpalanie na zimnym po dłuższym postoju. Dopiero, jeśli to przestawienie nic nie poprawi, to wtedy będę szukał kogoś, kto wymieni mi te gumki na pompkach. Parametry na VAGu mam bardzo dobre, no ale auto nie chodzi tak jak trzeba...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Sina Czeremcha niezalogowany
4 marca 2018r. o 10:17
Na forach to w dzisiejszych czasach można jedynie kawały popisać. Z drugiej strony przeważnie pisze ktoś, kto też gdzieś na forum coś wyczytał. Rzetelne, poparte wiedzą odpowiedzi to skromny procent tego, co pisze się na forach. Tak jak i tu. Widzisz jakąś sensowną odpowiedź? A jak ktoś sugeruje abyś sprawdził pompki to piszesz, że wiesz lepiej bo na forum pisali. Chesz opierać swoją wiedzę na forach, twoja sprawa. Sugeruję natomiast zaopatrzyć się w książkę typu Sam naprawiam vw ... i tam szukać odpowiedzi. Ja ci nie napisze co może być przyczyną słabego odpalania, bo tych może być wiele począwszy od słabego ciśnienia w cylindrach itd...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Stalowa Żurawina niezalogowany
4 marca 2018r. o 10:31
~Sina Czeremcha napisał(a): Na forach to w dzisiejszych czasach można jedynie kawały popisać. Z drugiej strony przeważnie pisze ktoś, kto też gdzieś na forum coś wyczytał. Rzetelne, poparte wiedzą odpowiedzi to skromny procent tego, co pisze się na forach. Tak jak i tu. Widzisz jakąś sensowną odpowiedź? A jak ktoś sugeruje abyś sprawdził pompki to piszesz, że wiesz lepiej bo na forum pisali. Chesz opierać swoją wiedzę na forach, twoja sprawa. Sugeruję natomiast zaopatrzyć się w książkę typu Sam naprawiam vw ... i tam szukać odpowiedzi. Ja ci nie napisze co może być przyczyną słabego odpalania, bo tych może być wiele począwszy od słabego ciśnienia w cylindrach itd...


Przede wszystkim nie słucham się mechaników, bo mają zerowe pojęcie o czymkolwiek.
Trzech chciało już mi wymieniać dwumas, bo przy gaszeniu było mocne szarpnięcie, potem na forum powiedzieli mi sprawdź klapę gasząca i rzeczywiście elektronika tej klapa była zalana olejem. Wymieniłem klapę i auto gaśnie jak nowe. Miałem również problem z mocnym szarpaniem na zimnym silniku i też żaden okolicznych geniuszy mechaniki pojazdowej nie wiedział gdzie jest problem. Potem na forum ktoś mi napisał, żebym zatkał wężyk od EGRu i się przejechał i problem został rozwiązany, bo po prostu EGR był uszkodzony.

Liczę tylko na to, że może jakiś mechanik to przeczyta i zgłosi chęć wykonania tej usługi i niczego więcej nie oczekuję...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
14593
#klucznick nieaktywny
4 marca 2018r. o 11:00
kup sobie normalny samochód benzynowy 2,5 l 200 KM i trzepanie będziesz miał z głowy,a odpalanie i trzepanie dieslem nie jest spowodowane rozrządem tylko przebiegiem,a kąt to się ustawia na pompie ,a nie na rozrządzie.


Dopisane 04.03.2018r. o godz. 11:00:

klucznick napisał(a): kup sobie normalny samochód benzynowy 2,5 l 200 KM i trzepanie będziesz miał z głowy,a odpalanie i trzepanie dieslem nie jest spowodowane rozrządem tylko przebiegiem,a kąt to się ustawia na pompie ,a nie na rozrządzie.
jak było nalatane z 500 000 km,a ktoś skorygował do 198 000 km to już nic nie zrobisz.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Złota Czeremcha niezalogowany
4 marca 2018r. o 11:04
klucznick napisał(a): kup sobie normalny samochód benzynowy 2,5 l 200 KM i trzepanie będziesz miał z głowy,a odpalanie i trzepanie dieslem nie jest spowodowane rozrządem tylko przebiegiem,a kąt to się ustawia na pompie ,a nie na rozrządzie.Dopisane 04.03.2018r. o godz. 11:00:
klucznick napisał(a): kup sobie normalny samochód benzynowy 2,5 l 200 KM i trzepanie będziesz miał z głowy,a odpalanie i trzepanie dieslem nie jest spowodowane rozrządem tylko przebiegiem,a kąt to się ustawia na pompie ,a nie na rozrządzie.
jak było nalatane z 500 000 km,a ktoś skorygował do 198 000 km to już nic nie zrobisz.


I zagazować ,tu tylko gaz może pomóc.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.