Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Villaro zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Kupię bagażnik dachowy passatB5

3004
#masi nieaktywny
11 grudnia 2015r. o 22:32
up!

<b>elektrykabudowlana.pl</b>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
315
#mir.ko nieaktywny
11 grudnia 2015r. o 22:42
Kolego? Ty i uzywane gadzety ? :)
3004
#masi nieaktywny
11 grudnia 2015r. o 23:03
Oczywiście :)

Dopisane 11.12.2015r. o godz. 23:03:

Oczywiście :)

315
#mir.ko nieaktywny
11 grudnia 2015r. o 23:06
mi sie podoba ten co stoi na grunwaldzkiej ... taki czarny karbon.... ahh
3004
#masi nieaktywny
11 grudnia 2015r. o 23:08
Znaczy nie o taki bagażnik mi chodzi, tylko mocowanie na relingi, abym mógł połozyć dłuuugie przedmioty i je odpowiednio zamocować na przykład gumami ;)

315
#mir.ko nieaktywny
11 grudnia 2015r. o 23:35
aaa takie coś, w każdym razie trzymał bym się THULE
3004
#masi nieaktywny
12 grudnia 2015r. o 0:04
Nie znam się na tym, ma to spełnić swoją funkcję i tyle, firma nieistotna ;)

11100
#Blackjack nieaktywny
12 grudnia 2015r. o 6:36
Belki pod bagażnik są czasami w Lidlu, pasują do Passata B5, coś koło 120zł (trzeba śledzić gazetki).
Używane box'y miał koleś na giełdzie Lubin, chyba z 20, ceny od 500zł, nie wiem czy dalej je sprzedaje, ostatni raz widziałem go w okolicach września.
Jeżeli jednak nowe box to polecam Legnicę, sklep koło szpitala, mają też wynajem bagażników na Chojnowskiej. Ceny od ok 900zł.

Nie wolno, Rin, absolutnie nie wolno przegryzać ludziom gardeł. (...) To nielegalne.
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.