Wojtexx napisał(a): Witam serdecznie jestem właścicielem powyższego sklepu. Chętnie opisze całą sytuacje z naszej perspektywy klient był bezszczelny kupił folie z nieznanego nam źródła i potraktował nas z góry obrażając całą załogę . Ponadto klient został poinformowany o fakcie, że folia ma wadę i nie klei się w pewnych miejscach, co zostało zaakceptowane przez osobę która z telefonem przyszła. Problem zaczął się po powrocie tej osoby, która nie chciała nawet ze mną tj. właścicielem rozmawiać, odrazu pańska żona na wstępnie potraktowała mnie jak szczeniaka nie mającego żadnej wiedzy, nie chciała wogóle rozmawiać. My naprawdę dajemy wiele serca w to co robimy, a ten pan inaczej serwisant jest najlepszym w mieście i ma ogromne ponad 10 letnie doświadczenie i nie wierzę żeby to była jego wina zwłaszcza patrząc na państwa zachowanie.
Informuję pana, że publicznie znieważanie "Pozdrawiam cie gorąco PAJACU jeden" i wprowadzanie ludzi w błąd czyli w skrócie szykanowanie jest karalne i nie zamierzam zostawiać tego bez echa, proszę o usunięcie lub edycje - usunięcie obraźliwych sformułowań w stylu " Chciałbym państwa przestrzec przed bezczelnymi partaczami z serwisu mik."
Pozdrawiam Serdecznie
PS: Zdjęcie pochodzi z naszej strony internetowej i podlega ochronie praw autorskich proszę o natychmiastowe usuniecie !!!
Wojtexx napisał(a): Witam serdecznie jestem właścicielem powyższego sklepu. Chętnie opisze całą sytuacje z naszej perspektywy klient był bezszczelny kupił folie z nieznanego nam źródła i potraktował nas z góry obrażając całą załogę . Ponadto klient został poinformowany o fakcie, że folia ma wadę i nie klei się w pewnych miejscach, co zostało zaakceptowane przez osobę która z telefonem przyszła. Problem zaczął się po powrocie tej osoby, która nie chciała nawet ze mną tj. właścicielem rozmawiać, odrazu pańska żona na wstępnie potraktowała mnie jak szczeniaka nie mającego żadnej wiedzy, nie chciała wogóle rozmawiać. My naprawdę dajemy wiele serca w to co robimy, a ten pan inaczej serwisant jest najlepszym w mieście i ma ogromne ponad 10 letnie doświadczenie i nie wierzę żeby to była jego wina zwłaszcza patrząc na państwa zachowanie.
Informuję pana, że publicznie znieważanie "Pozdrawiam cie gorąco PAJACU jeden" i wprowadzanie ludzi w błąd czyli w skrócie szykanowanie jest karalne i nie zamierzam zostawiać tego bez echa, proszę o usunięcie lub edycje - usunięcie obraźliwych sformułowań w stylu " Chciałbym państwa przestrzec przed bezczelnymi partaczami z serwisu mik."
Pozdrawiam Serdecznie
PS: Zdjęcie pochodzi z naszej strony internetowej i podlega ochronie praw autorskich proszę o natychmiastowe usuniecie !!!
~ napisał(a):Wojtexx napisał(a): Witam serdecznie jestem właścicielem powyższego sklepu. Chętnie opisze całą sytuacje z naszej perspektywy klient był bezszczelny kupił folie z nieznanego nam źródła i potraktował nas z góry obrażając całą załogę . Ponadto klient został poinformowany o fakcie, że folia ma wadę i nie klei się w pewnych miejscach, co zostało zaakceptowane przez osobę która z telefonem przyszła. Problem zaczął się po powrocie tej osoby, która nie chciała nawet ze mną tj. właścicielem rozmawiać, odrazu pańska żona na wstępnie potraktowała mnie jak szczeniaka nie mającego żadnej wiedzy, nie chciała wogóle rozmawiać. My naprawdę dajemy wiele serca w to co robimy, a ten pan inaczej serwisant jest najlepszym w mieście i ma ogromne ponad 10 letnie doświadczenie i nie wierzę żeby to była jego wina zwłaszcza patrząc na państwa zachowanie.
Informuję pana, że publicznie znieważanie "Pozdrawiam cie gorąco PAJACU jeden" i wprowadzanie ludzi w błąd czyli w skrócie szykanowanie jest karalne i nie zamierzam zostawiać tego bez echa, proszę o usunięcie lub edycje - usunięcie obraźliwych sformułowań w stylu " Chciałbym państwa przestrzec przed bezczelnymi partaczami z serwisu mik."
Pozdrawiam Serdecznie
PS: Zdjęcie pochodzi z naszej strony internetowej i podlega ochronie praw autorskich proszę o natychmiastowe usuniecie !!!
Szefie.!
Przestań się ośmieszać.Serwisant z 10 letnim doświadczeniem ,a nie umie założyć foli na telefonie.
Szefie,proszę oglądać program ,,Usterka""
Pańskie groźby są nie na miejscu.Jakbyś Pan wywinął taki numer mojej żonie,lekceważący uśmieszek serwisanta długo by on pamiętał.Oj uśmiechał by się on krzywo,oj krzywo.I nie wiem czy w ogóle później normalnie.
Wojtexx napisał(a): Rozmowa z "panem" nie ma sensu. "pana" wypowiedzi same świadczą o "pana" poziomie prowadzenia rozmów.
Serdecznie pozdrawiam :)