Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Uwaga na partaczy z serwisu telefonów mik ze Zgorzeleckiej 7

3227
#Wojtexx nieaktywny
25 lutego 2016r. o 13:26
Witam serdecznie jestem właścicielem powyższego sklepu. Chętnie opisze całą sytuacje z naszej perspektywy klient był bezszczelny kupił folie z nieznanego nam źródła i potraktował nas z góry obrażając całą załogę . Ponadto klient został poinformowany o fakcie, że folia ma wadę i nie klei się w pewnych miejscach, co zostało zaakceptowane przez osobę która z telefonem przyszła. Problem zaczął się po powrocie tej osoby, która nie chciała nawet ze mną tj. właścicielem rozmawiać, odrazu pańska żona na wstępnie potraktowała mnie jak szczeniaka nie mającego żadnej wiedzy, nie chciała wogóle rozmawiać. My naprawdę dajemy wiele serca w to co robimy, a ten pan inaczej serwisant jest najlepszym w mieście i ma ogromne ponad 10 letnie doświadczenie i nie wierzę żeby to była jego wina zwłaszcza patrząc na państwa zachowanie.

Informuję pana, że publicznie znieważanie "Pozdrawiam cie gorąco PAJACU jeden" i wprowadzanie ludzi w błąd czyli w skrócie szykanowanie jest karalne i nie zamierzam zostawiać tego bez echa, proszę o usunięcie lub edycje - usunięcie obraźliwych sformułowań w stylu " Chciałbym państwa przestrzec przed bezczelnymi partaczami z serwisu mik."

Pozdrawiam Serdecznie

PS: Zdjęcie pochodzi z naszej strony internetowej i podlega ochronie praw autorskich proszę o natychmiastowe usuniecie !!!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
25 lutego 2016r. o 13:37
Wojtexx napisał(a): Witam serdecznie jestem właścicielem powyższego sklepu. Chętnie opisze całą sytuacje z naszej perspektywy klient był bezszczelny kupił folie z nieznanego nam źródła i potraktował nas z góry obrażając całą załogę . Ponadto klient został poinformowany o fakcie, że folia ma wadę i nie klei się w pewnych miejscach, co zostało zaakceptowane przez osobę która z telefonem przyszła. Problem zaczął się po powrocie tej osoby, która nie chciała nawet ze mną tj. właścicielem rozmawiać, odrazu pańska żona na wstępnie potraktowała mnie jak szczeniaka nie mającego żadnej wiedzy, nie chciała wogóle rozmawiać. My naprawdę dajemy wiele serca w to co robimy, a ten pan inaczej serwisant jest najlepszym w mieście i ma ogromne ponad 10 letnie doświadczenie i nie wierzę żeby to była jego wina zwłaszcza patrząc na państwa zachowanie.

Informuję pana, że publicznie znieważanie "Pozdrawiam cie gorąco PAJACU jeden" i wprowadzanie ludzi w błąd czyli w skrócie szykanowanie jest karalne i nie zamierzam zostawiać tego bez echa, proszę o usunięcie lub edycje - usunięcie obraźliwych sformułowań w stylu " Chciałbym państwa przestrzec przed bezczelnymi partaczami z serwisu mik."

Pozdrawiam Serdecznie

PS: Zdjęcie pochodzi z naszej strony internetowej i podlega ochronie praw autorskich proszę o natychmiastowe usuniecie !!!


i wyszla sloma z butow.....pajacem okazuje sie koles lubiacy anonimowo obrazac innych...(co bylo do przewidzenia), inteligencja na poziomie plyty chodnikowej...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
25 lutego 2016r. o 14:07
Wojtexx napisał(a): Witam serdecznie jestem właścicielem powyższego sklepu. Chętnie opisze całą sytuacje z naszej perspektywy klient był bezszczelny kupił folie z nieznanego nam źródła i potraktował nas z góry obrażając całą załogę . Ponadto klient został poinformowany o fakcie, że folia ma wadę i nie klei się w pewnych miejscach, co zostało zaakceptowane przez osobę która z telefonem przyszła. Problem zaczął się po powrocie tej osoby, która nie chciała nawet ze mną tj. właścicielem rozmawiać, odrazu pańska żona na wstępnie potraktowała mnie jak szczeniaka nie mającego żadnej wiedzy, nie chciała wogóle rozmawiać. My naprawdę dajemy wiele serca w to co robimy, a ten pan inaczej serwisant jest najlepszym w mieście i ma ogromne ponad 10 letnie doświadczenie i nie wierzę żeby to była jego wina zwłaszcza patrząc na państwa zachowanie.

Informuję pana, że publicznie znieważanie "Pozdrawiam cie gorąco PAJACU jeden" i wprowadzanie ludzi w błąd czyli w skrócie szykanowanie jest karalne i nie zamierzam zostawiać tego bez echa, proszę o usunięcie lub edycje - usunięcie obraźliwych sformułowań w stylu " Chciałbym państwa przestrzec przed bezczelnymi partaczami z serwisu mik."

Pozdrawiam Serdecznie

PS: Zdjęcie pochodzi z naszej strony internetowej i podlega ochronie praw autorskich proszę o natychmiastowe usuniecie !!!


Szefie.!
Przestań się ośmieszać.Serwisant z 10 letnim doświadczeniem ,a nie umie założyć foli na telefonie.
Szefie,proszę oglądać program ,,Usterka""
Pańskie groźby są nie na miejscu.Jakbyś Pan wywinął taki numer mojej żonie,lekceważący uśmieszek serwisanta długo by on pamiętał.Oj uśmiechał by się on krzywo,oj krzywo.I nie wiem czy w ogóle później normalnie.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
3227
#Wojtexx nieaktywny
25 lutego 2016r. o 14:31
~ napisał(a):
Wojtexx napisał(a): Witam serdecznie jestem właścicielem powyższego sklepu. Chętnie opisze całą sytuacje z naszej perspektywy klient był bezszczelny kupił folie z nieznanego nam źródła i potraktował nas z góry obrażając całą załogę . Ponadto klient został poinformowany o fakcie, że folia ma wadę i nie klei się w pewnych miejscach, co zostało zaakceptowane przez osobę która z telefonem przyszła. Problem zaczął się po powrocie tej osoby, która nie chciała nawet ze mną tj. właścicielem rozmawiać, odrazu pańska żona na wstępnie potraktowała mnie jak szczeniaka nie mającego żadnej wiedzy, nie chciała wogóle rozmawiać. My naprawdę dajemy wiele serca w to co robimy, a ten pan inaczej serwisant jest najlepszym w mieście i ma ogromne ponad 10 letnie doświadczenie i nie wierzę żeby to była jego wina zwłaszcza patrząc na państwa zachowanie.

Informuję pana, że publicznie znieważanie "Pozdrawiam cie gorąco PAJACU jeden" i wprowadzanie ludzi w błąd czyli w skrócie szykanowanie jest karalne i nie zamierzam zostawiać tego bez echa, proszę o usunięcie lub edycje - usunięcie obraźliwych sformułowań w stylu " Chciałbym państwa przestrzec przed bezczelnymi partaczami z serwisu mik."

Pozdrawiam Serdecznie

PS: Zdjęcie pochodzi z naszej strony internetowej i podlega ochronie praw autorskich proszę o natychmiastowe usuniecie !!!


Szefie.!
Przestań się ośmieszać.Serwisant z 10 letnim doświadczeniem ,a nie umie założyć foli na telefonie.
Szefie,proszę oglądać program ,,Usterka""
Pańskie groźby są nie na miejscu.Jakbyś Pan wywinął taki numer mojej żonie,lekceważący uśmieszek serwisanta długo by on pamiętał.Oj uśmiechał by się on krzywo,oj krzywo.I nie wiem czy w ogóle później normalnie.


Rozumiem że był pan przy całej sytuacji, bo ja byłem i nie zauważyłem takiego zachowania, widziałem tylko bardzo emocjonalne zachowanie pani. A to co pan pisze to groźby karalne, oglądam usterke, każdy popełnia błedy za które odpowiada firma i nierozwiązuje się ich publicznie, a naklejenie folii która nie pochodzi od nas nie dajemy gwarancji, poza tym samo naklejenie to żadna filozofia, a jak jest pan taki mocny w gebie to czemu chowa sie pod anonimem z widocznym do namierzenia ip ??
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
3227
#Wojtexx nieaktywny
25 lutego 2016r. o 15:00
Rozmowa z "panem" nie ma sensu. "pana" wypowiedzi same świadczą o "pana" poziomie prowadzenia rozmów.

Serdecznie pozdrawiam :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~K niezalogowany
25 lutego 2016r. o 15:42
Kup sobie budkę telefoniczną może ni będziesz miał takich problemów
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
25 lutego 2016r. o 16:16
Wojtexx napisał(a): Rozmowa z "panem" nie ma sensu. "pana" wypowiedzi same świadczą o "pana" poziomie prowadzenia rozmów.

Serdecznie pozdrawiam :)


Ma sens z,,Panem'' bo on ci płaci.Rozumiesz.Dzięki niemu masz na chleb.Jak wchodzę masz się podnieść ,nie głupkowato uśmiechnąć,i czekać co powiem.Jeśli to jest wymiana baterii czy naklejanie fili ,powinniście odsyłać klientów do waszych sąsiadów z ulicy.
No chyba ze ten wasz punkt to pralnia,skoro w 4 literach macie klienta ,i macie się dobrze.Totek czy zioło?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
25 lutego 2016r. o 16:30
Tak tylko gwoli przypomnienia. Post założył zalogowany użytkownik, czyli anonimowy nie jest i miał "jaja" aby się pokazać.

A reszta postów po wypowiedzi właściciela dodana została zapewne przez niedojrzałych emocjonalnie nastolatków, którzy chcieli tylko dolać oliwy do ognia... Cytują klasyka: "naród wspaniały, tylko ludzie...".
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA Oferta edukacyjna szkół powiatu bolesławieckiego
REKLAMA Praca dla Ciebie