Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Muzeum Ceramiki zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Alergolog w Bolesławcu

~ niezalogowany
17 listopada 2011r. o 7:24
Nawet tu nie kombinuj tylko jedź z dzieckiem do Karpacza na ul. Muśliwską - znajdziesz tam wielu fachowców a tu...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~mama niezalogowany
17 listopada 2011r. o 7:30
Właśnie też tak myślę...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
17 listopada 2011r. o 7:42
Oczywiście miałam na myśli ul. Myśliwską
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~mama niezalogowany
17 listopada 2011r. o 8:07
Centrum Pulmonologii i Alergologii - tylko z tego co czytałam trzeba czekać dosyć długo
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2924
#Anonim2924 nieaktywny
17 listopada 2011r. o 8:20
Również proponuję Ci Karpacz i Myśliwską. Co prawda nie mam doświadczenia z bolesławieckimi lekarzami ale sporo naużerałem się z tymi z powiatu złotoryjskiego... Mój syn jak był powiedzmy dwulatkiem co chwilę miał (wg nich) zapalenie oskrzeli a dwa razy wylądował w szpitalu na rzekome zapalenie płuc i to w środku lata, ciągle antybiotyki, zastrzyki, duszności, kaszel itp. Do tego w pewnej chwili od tego całego świństwa zaczęły mu się wysypki, jakieś liszaje... Kiedy żona zasugerowała lekarce zrobienie testów alergicznych (gdyż sama miała alergię) ta bezczelnie oznajmiła że ona jest tu lekarzem. Któregoś razu znowu w środku lata, w sobotę wieczorem syn dostał takich duszności że pojechałem z nim do lekarza do Raciborowic, starego "przyjaciela rodziny". Zbadał syna i stwierdził... zapalenie płuc... Jednak po naszej sugestii dotyczącej alergii nie zachował się jak wszechwiedzący tylko zaproponował pewien "eksperyment", wypisał mi receptę na Hydrocortyzon i powiedział że jak to nie pomoże to natychmiast jedziemy do szpitala jeśli natomiast pomoże - alergia. Żona została z dzieckiem u niego a ja pojechałem do Bolesławca do apteki po lek. Kiedy wróciłem dziecko miało już dość spore problemy z odd