Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA 1,5% podatku dla Klekusiowo
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Pomóżmy Roky'emu wyjść z domu!
~bob budowniczy-piekarz niezalogowany
4 grudnia 2012r. o 21:23
StoProCent napisał(a): Rzadko zabieram głos na tym forum z bardzo prostej przyczyny, nie przepadam za jałowymi dyskusjami:) Twój wpis jednak sprawił, ze nie mogę się oprzeć by nie kliknąć choć kilku słów:)

Nie znam się na budowlance, kosztorysach itp. ale znam się trochę na ludziach. Twój sarkazm, za który niepotrzebnie chyba przepraszasz, jest moim zdaniem jak najbardziej uzasadniony.

Gratuluję Ci wytrwałości i takiej zwykłej ludzkiej dobroci. Mam nadzieje, ze to co ludzie mówią/piszą nigdy Cie nie zniechęci.
Pozdrawiam i przyglądając się temu projektowi od początku, trzymam kciuki za jego realizję :)

Czytając tę wypowiedź stwierdzam iż ostatni raz zaglądam tutaj i nie jest to spowodowane tym że czekałem "na brawa" tylko tym że czekałem na zrozumienie które zostało osiągnięte więc po co psuć sobie później humor jałowymi wypowiedziami które na pewno się pojawią.

Pozdrawiam kończąc rok z uśmiechem (tak jak Adam) a wszystkim tutaj życzę wszystkim dalszych sukcesów w rewolucjach życiowych:-)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
1484
rafal
5 grudnia 2012r. o 1:47
Trochę poczytałem co się tutaj dzieje i tak sobie policzyłem , że gdyby 300 użytkowników Bolec.info wpłaciło po 100zł to Pan Adam miałby 30.000 nazbierane. Co wy na to ?
A bolec ma na pewno trochę więcej użytkowników. Ja daję tą stówkę, ale mam jeden warunek reszta też. Wpisujcie się w tym temacie. kto daje 100zł ?

1. Rafał
Kto następny ?
4335
#Pannazdzieckiem nieaktywny
5 grudnia 2012r. o 8:13
Idę zarobić stówę i też się dorzucę , na razie nie mam.
Miłego dnia :D