Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Hazard niszczy naszą rodzinę

~Zrozpaczona niezalogowany
12 maja 2015r. o 13:23
Mój mąż jest hazardzistą. Ciężko mi się do tego przyznać, ale w końcu mówię to na głos. Przez niego nasza rodzina rozpada się. Jednak najgorsze jest to, że on zaczął wynosić z domu drogocenne rzeczy. Nawet już sprzedał swoją obrączkę ślubną. Tylko patrzeć, a w końcu sprzeda mnie z dziećmi. W ogóle zablokowałam jemu możliwość dostępu do mojego konta bankowego, bo stamtąd też by wyniósł całe pieniądze. Wystarczy, że swoje ma puste. Sama muszę o zadbać o dom, bo na jego pomoc nie mam co liczyć. Już nie radzę sobie z tym. Bardzo liczę na jakieś wsparcie, a to aby ktoś mi coś doradził i podpowiedział.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~:( niezalogowany
12 maja 2015r. o 19:50
Nie mam doświadczenia ale może jakieś leczenie o ile się zgodzi,a tak w ogóle to bardziej podnoszę temat bo jak pisałam doświadczenia w takiej sprawie brak,a może ktoś kto to przeżył bardziej pomoże.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~:( niezalogowany
12 maja 2015r. o 19:50
Nie mam doświadczenia ale może jakieś leczenie o ile się zgodzi,a tak w ogóle to bardziej podnoszę temat bo jak pisałam doświadczenia w takiej sprawie brak,a może ktoś kto to przeżył bardziej pomoże.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
13179
#awert nieaktywny
12 maja 2015r. o 19:55
~Zrozpaczona napisał(a): Mój mąż jest hazardzistą. Ciężko mi się do tego przyznać, ale w końcu mówię to na głos. Przez niego nasza rodzina rozpada się. Jednak najgorsze jest to, że on zaczął wynosić z domu drogocenne rzeczy. Nawet już sprzedał swoją obrączkę ślubną. Tylko patrzeć, a w końcu sprzeda mnie z dziećmi. W ogóle zablokowałam jemu możliwość dostępu do mojego konta bankowego, bo stamtąd też by wyniósł całe pieniądze. Wystarczy, że swoje ma puste. Sama muszę o zadbać o dom, bo na jego pomoc nie mam co liczyć. Już nie radzę sobie z tym. Bardzo liczę na jakieś wsparcie, a to aby ktoś mi coś doradził i podpowiedział.