CNC napisał(a): większość świata jeździ na takich oponach i jest ok całe usa i większość kanady tylko my zacofani europejczycy musimy mieć 2 pary a niemcy najlepiej 3 :D lobbyści dobrze to zaplanowali :) Dopisane 19.11.2015r. o godz. 16:00:kupować UNIWERSALNE !! !! !!
~sekretarka klucz-nicka napisał(a): jak będziesz jechał w zimie na letnich i wpadniesz do rowu to powiesz że to wina opon,ale jak będziesz jechał w zimie na zimówkach i wpadniesz do rowu to powiesz że było ślisko ,albo że drogowcy nie odśnieżyli,jak byś nie zrobił to i tak będzie twoja wina. :P kup sobie dobre nowe opony chińskie letnie i jeżdzij cały rok i będzie pan zadowolony :P murowane :P a jak będziesz jeżdził po pijaku to będzie ci obojętne jakie masz opony :P
hemi napisał(a): Jako,że idzie faktyczne ryzyko opadu białego ,to dla mnie już znak aby zmienić w autach kapcie na zimowe.
Jakieś automatyczne zmienianie w związku z datą moim zdaniem średnio udany pomysł ,bo wielu znajomych jako date wymiany miało okres prze 1.11 ,a 1..11 sie okazał bardzo ciepły ;)
Jakie opony?
Jak nowe - to spokojnie tzw.budżetowe za 170-200zł/szt (o ile rozmiar popularny typu 14-15") wystarczą ;)
Bedą to jakies Barumki,Vredesteiny ,czy inne Debice,ale nowe io to chodzi.
Jak kogoś stać to spokojnie może oponę kupować ze szczytu wszelkich testów i w ogóle taką naj ;) hemi,znawco,VREDESTEINY,to klasa PREMIUM,a nie budżet.A że można je teraz kupić nawet poniżej 200 zl,to jakaś promocja,albo nie z tego roku.Akurat mam takie i bardzo chwalę.
Pamiętajmy o jednym (szczególnie osobu kupujące kapce używane, sam kupiłem na swoim forum zimówki 14' 2013r, na staluchu za 350zł kpl,czyli mam komplet na felgach za cene dwóch nowych opon więc czasem warto popytać ,podzwonić;) ) aby zimówka była skuteczna to musi troszke bieznika mieć,tzn.aby te lamelki mogły pracować więc te 4-5mm to minimum ,a nie jak w letnich ,ze nawet przy 2mm nawet dowód nie leci ,bo jeszcze tak można...
hemi napisał(a): Jako,że idzie faktyczne ryzyko opadu białego ,to dla mnie już znak aby zmienić w autach kapcie na zimowe.
Jakieś automatyczne zmienianie w związku z datą moim zdaniem średnio udany pomysł ,bo wielu znajomych jako date wymiany miało okres prze 1.11 ,a 1..11 sie okazał bardzo ciepły ;)
Jakie opony?
Jak nowe - to spokojnie tzw.budżetowe za 170-200zł/szt (o ile rozmiar popularny typu 14-15") wystarczą ;)
Bedą to jakies Barumki,Vredesteiny ,czy inne Debice,ale nowe io to chodzi.
Jak kogoś stać to spokojnie może oponę kupować ze szczytu wszelkich testów i w ogóle taką naj ;) hemi,znawco,VREDESTEINY,to klasa PREMIUM,a nie budżet.A że można je teraz kupić nawet poniżej 200 zl,to jakaś promocja,albo nie z tego roku.Akurat mam takie i bardzo chwalę.
Pamiętajmy o jednym (szczególnie osobu kupujące kapce używane, sam kupiłem na swoim forum zimówki 14' 2013r, na staluchu za 350zł kpl,czyli mam komplet na felgach za cene dwóch nowych opon więc czasem warto popytać ,podzwonić;) ) aby zimówka była skuteczna to musi troszke bieznika mieć,tzn.aby te lamelki mogły pracować więc te 4-5mm to minimum ,a nie jak w letnich ,ze nawet przy 2mm nawet dowód nie leci ,bo jeszcze tak można...
~ napisał(a):Mój komentaż zakończyłem na :akurat mam takie i bardzo chwalę.Używanych nie kupuję.Ten portal tak ma,że albo post się nie ukaże,albo dolożona inna wypowiedż.Albo krótko po ukazaniu zniknie.hemi napisał(a): Jako,że idzie faktyczne ryzyko opadu białego ,to dla mnie już znak aby zmienić w autach kapcie na zimowe.
Jakieś automatyczne zmienianie w związku z datą moim zdaniem średnio udany pomysł ,bo wielu znajomych jako date wymiany miało okres prze 1.11 ,a 1..11 sie okazał bardzo ciepły ;)
Jakie opony?
Jak nowe - to spokojnie tzw.budżetowe za 170-200zł/szt (o ile rozmiar popularny typu 14-15") wystarczą ;)
Bedą to jakies Barumki,Vredesteiny ,czy inne Debice,ale nowe io to chodzi.
Jak kogoś stać to spokojnie może oponę kupować ze szczytu wszelkich testów i w ogóle taką naj ;) hemi,znawco,VREDESTEINY,to klasa PREMIUM,a nie budżet.A że można je teraz kupić nawet poniżej 200 zl,to jakaś promocja,albo nie z tego roku.Akurat mam takie i bardzo chwalę.
Pamiętajmy o jednym (szczególnie osobu kupujące kapce używane, sam kupiłem na swoim forum zimówki 14' 2013r, na staluchu za 350zł kpl,czyli mam komplet na felgach za cene dwóch nowych opon więc czasem warto popytać ,podzwonić;) ) aby zimówka była skuteczna to musi troszke bieznika mieć,tzn.aby te lamelki mogły pracować więc te 4-5mm to minimum ,a nie jak w letnich ,ze nawet przy 2mm nawet dowód nie leci ,bo jeszcze tak można...