Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA 1,5% podatku dla Klekusiowo
BolecFORUM Nowy temat

PIESI- zagrożeniem dla kierowców

~kierowca niezalogowany
21 października 2016r. o 22:28
Jestem kierowcą od kilku lat. Jeżdżę po większych i mniejszych miastach. Jedno co stwierdzam-ludzie chodzący(Piesi) są zagrożeniem dla kierujących- oczywiście tych trzeźwych. Chodzą jak te ŚWIĘTE KROWY, sądząc, że maja zawsze i wszędzie pierwszeństwo-pasy, czy nie pasy-wielkie Pany. Przechodzą często w niedozwolonych miejscach, wpadając często wprost pod samochód i zawsze są poszkodowani.Wciąż trzeba patrzeć czy ci taki, czy owaki nie wyskoczy nagle gdzieś przed maską.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
22 października 2016r. o 10:46
co na drodze to przeciwnik ;)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~pieszy niezalogowany
22 października 2016r. o 11:12
Taaaa. Grunt że kierowcy jeżdżą przepisowo nie stwarzając zagrożenia a na przejściu dla pieszych potrafią dodać gazu zamiast zwolnić i jeszcze soczystymi k#@%i rzucać w kierunku człowieka który śmie mu akurat przejść po pasach. No bo jaśnie pan się baaardzo śpieszy :/
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~rinaldo niezalogowany
22 października 2016r. o 14:31
Piesi jak piesi bierze sie poprawkę na to że wśród nich jak i wśród kierowców są idioci , ale bywa tez tak ze miasto jest pogrążone w ciemnościach rano lub o zmierzchu , moim zdaniem troszkę za wcześnie sie wyłącza oświetlenie uliczne .Naprawdę dojrzeć pieszego wtedy to ciężka sprawa podobnie wieczorem , gdyby nie piesek z odblaskiem nie.........nie zauważył bym pieszego na ciemno ubranego , wiadomo szyby trochę sparowane lub w strugach deszczu , ciemno , nic nie widać a oświetlenie w samochodach coraz nowocześniejsze co nie znaczy że coś w nim widać .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ATR niezalogowany
22 października 2016r. o 17:47