Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Villaro zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Jak się nazywa Twój Bóg ?

4335
#Pannazdzieckiem nieaktywny
15 stycznia 2017r. o 15:07
Zaimek osobowy należy pisać dużą literą. Tak jest po polskiemu. Kc może potwierdzić , to ciało pedagogiczne :D

Ludzie w zasadzie myślą logicznie. Problem polega na tym , że operują na nie pełnych , bądź fałszywych informacjach. I dlatego taką logikę trzeba w du... ży kapelusz włożyć . Krzysztof Karoń.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ niezalogowany
15 stycznia 2017r. o 19:24
Pannazdzieckiem napisał(a): Zaimek osobowy należy pisać dużą literą. Tak jest po polskiemu. Kc może potwierdzić , to ciało pedagogiczne :D

Ci Bóg da ?
4335
15 stycznia 2017r. o 20:44
Dzieciaki ... od lat studiuję filozofię . Popijając piwko zmierzam do Źródła. Trzeba Wam wiedzieć , że Tomasz z Akwinu preferował żółte grzybki ... ja tam wolę piwko :D
Są dzisiaj tacy , co dopalacze preferują ... a ja piwko i Czarnulkę :D

Ludzie w zasadzie myślą logicznie. Problem polega na tym , że operują na nie pełnych , bądź fałszywych informacjach. I dlatego taką logikę trzeba w du... ży kapelusz włożyć . Krzysztof Karoń.
~~ niezalogowany
15 stycznia 2017r. o 21:32
co tam w tym źródełku jest ?
4335
15 stycznia 2017r. o 21:45
Nieskączoność egzystęcji ... i kilka jeszcze atrakcji . Mogę pisać z błędami ... ale tutaj błędu logicznego nie popełnię ...

Stwórca . Absolut . Źródło Życia

Dobranoc :)

~~Gdzie sens gdzie logika ? niezalogowany
15 stycznia 2017r. o 21:50
Pannazdzieckiem napisał(a): ale to nie byli bogowie , tylko Istoty Długowieczne , niemniej jednak śmiertelne . Jest taka teoria spiskowa , że trzysta tysięcy lat temu , zanim Jahwe się zorientował , że Biblie chce napisać wylądowali tutaj i od tamtej pory tworzą cywilizacje .

Biedny człowieku, nie takie ubóstwo duchowe miał na myśli Chrystus kiedy wygłaszał swoje Błogosławieństwa.