~~Czarnobrązowa Lobelia napisał(a):Ktoś napisał: ~~Białoszara Aronia napisał(a): to cała prawda o tej ''bratniej'' Ukrainie i tym co się dzieje na FB czy na X-e...
na tym portalu dzieje się praktycznie to samo...chociaż pewną zmianę też zauważam...;D
ogólnie jak widzę i obserwuję kolejny nie(rząd) brnie w tą ''głupawkę''...;D
Nie ma żadnej zmiany, tylko wys.ry.wy prorosyjskiej Konfederacji, która powtarza narrację Putina.
~~Kasztankowy Tojad napisał(a): Czy ja dobrze to rozumiem, że ograniczenie stosowania pestycydów (Zielony Ład), to mniejszy zysk dla rolnika, ale mniej chemii na moim talerzu? We mnie? Mniejsza szansa na raka?
Pytam, bo nie znam się na rolnictwie, ale chce mi się żyć.
M21W2 napisał(a):Ktoś napisał: ~~Kasztankowy Tojad napisał(a): Czy ja dobrze to rozumiem, że ograniczenie stosowania pestycydów (Zielony Ład), to mniejszy zysk dla rolnika, ale mniej chemii na moim talerzu? We mnie? Mniejsza szansa na raka?
Pytam, bo nie znam się na rolnictwie, ale chce mi się żyć.
Wystarczy że zapoznasz się jaką rolę odgrywają w rolnictwie pestycydy zrozumiesz że są niezbędne w produkcji zdrowej żywności .
~~Kasztankowy Tojad napisał(a): Rolnik organizujący protesty zamieszany jest w wiele spraw kryminalnych oraz został oskarżony za skłonnosci PEDOFILSKIE!
Patostreamer Marcin Bustowski rolnik z zawodu, związany z "KONFEDERACJĄ" - postanowił zająć się "badaniami dzieci" w tym celu pojawia się w szkołach, na treningach czy przedszkolach i prosi o to, żeby mógł pobrać trochę moczu od dzieci, które tam uczęszczają.
Szokujące jest to, że w okolicach Jeleniej Góry znaleźli się opiekunowie dzieci, którzy pozwolili Bustowskiemu nie tylko pobrać mocz ale też robić sobie zdjęcia z dziećmi, dotykać je i brać na ręce.